Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nonii, teeme siinset igavaks muutund foorumit vähe huvitavamaks jälle ja kirjutame siia telkide ja gps-ide vahele ka toimunud "edusammudest". Nimelt lahkunud kaanetihendi põhjus oli liiga õrnat kinni tõmmatud plokikaas, mis oli ca 60nm, nüüd siis 80nm. Uueks kaanetihendiks sai tellitud Cometicu toodang, mida veel 1tk ebays leidus, kuna on tootmisest maas juba paar aastat. Nukkvõllid said paika kraaditud soome dünojumala poolt, ja peaks olema nii hea, kui vähegi saab nende nukkadega teha. Varasemalt märkide järgi paikapandud nukad( väljalaske oma) oli väga hiline, sellest ka siis turbo ärkas hilja. Nüüd võiks täitsa tänavapill olla ideaalis.
Sai ka mõõdetud kollektori voolavus ära, kui väljalaske port kaanel voolab ca 75cfm siis kolle oli keskmiselt 100cfm. On küll suure voolavusega, kuid pigem niipidi kui et liiga väike.
Kuid ümber pean ma ta ikkagi tegema, vaja turbo kõrgemale saada. Sumpa ja rõhutoru õli täis ning see näitab,et ei voola ära.
Andrea kirjutas: ↑02 Jaan 2020, 16:08https://www.nettimoto.com/en/kawasaki/z/2475867
Täitsa sarnane mingi nurga alt.
Värv ja fat veljed Muidu on ta mu ratta vanem, nõrgem ja odavam vend. Aga jah, see tehti juba aastal 2005 nii, et müts maha, oli vist üks esimesi turbotatud Z maailmas.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.