KTM 350 Rally
-
Teema algataja - Postitusi: 2275
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally
Laupäevasel Piksepini etapil rassides tekkis pärast kahe tunni läbimist kolmest huvitav probleem - nimelt kui mootor natuke koormust sai, kas tõusudel või mudas, kadus järk-järgult siduri lahutamisvõime. Veidi raja ääres jahutades ja heeblit pumbates see jälle taastus, vahel rohkem, vahel vähem. Mul nagu mõistus tõrgub uskumast, et see longeropurgi suurune mootor suutis töösilindris DOT4 keema ajada, samas mingit paremat ideed või teooriat ka nagu ei koida. Iseenesest see ei pruugi ka üldse vedeliku temperatuuriga seotud olla, rasketes kohtades on kõvasti sidurdamist, samas kui sidur ise seal kuidagi paisub vms, siis oleks juba esimesel ringil ikaldunud ju? Õlitase oli stardis täpselt akna keskel, finišis kahjuks ei vaadanud - viimasel ajal on siit-sealt mõne nire välja pressinud, seega õlitase võis optimaalsest veidi madalam olla, aga kas see avaldub nii drastiliselt siduris?
Ilmselt löön uue satsi tihendeid-mansette nagunii sisse, kasvõi südamerahu huvides, aga tore oleks ikkagi reaalselt aru saada, milles kühvel, enne kui raha vastu seina loopima hakata. Äkki on kellelgi kogemusi või ideid?
Muidu õnneks tõi ikka finišisse ära, teine katkestamine järjest oleks motivatsioonile ikka paras pauk olnud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.