KTM 350 Rally
-
Teema algataja - Postitusi: 2275
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally
Vahepeal oli päevakorras rohkem piloodi kui tsikli arendamine, milleks tuli kogu rallikola jälle lenksult maha korjata - kõigepealt kolmepäevane krossilaager, siis Piksepini avaetapp ja lõpuks Saku Offroad. Paraku läks võistlustega natuke õnnetult, kukkusin Piksepinil kohe stardis radika katki, imestasin rajal poolteist tundi, et miks koguaeg aurupilv üleval on (rada oli seekord üsna raske, palju kangutamist ja vähe sõitmist), noh ja Saku krossiraja parklas tsiklit soojendades sain siis lõpuks põhjusele jälile. Hiljem garaažis lähemalt uurides selgus, et auk oli tegelt hästi väike, võib-olla oleks selle tunnikese ikkagi ära kestnud isegi, aga samas eks takkajärgi on ikka hea tark olla. Esimene kord viie aasta jooksul, kui mul võidusõiduki pärast startimata jääb, eelmine pauk tuli samamoodi vasakult
Ilmselt muidugi selle tsikli küljes pole radikast kallimat juppi, millega maaühendus vastu võtta, aga õnneks leidsin kasutatud sirge paari. Kätte pole muidugi saanud veel, seega kuna sõita on vaja, siis leidus ka alternatiivne lahendus, töötas hästi:
Tegin siis endale laias laastus loodepoolse TET-i baasil sellise mõnusa 250km roadbooki, et paras päevatöö. Sõites selgus, et see oli väga optimistlik plaan, "ametlik" keskmine kiirus tuli kuhugi 25-30km/h kanti ja pimedaks minemise ajal olin roadbookis 100km peal. Reaalne kilometraaž muidugi tuli suurem, palju suurem Kui orienteerumises on kindlus enda asukoha suhtes pidev skaala umbes stiilis "täiesti kindel", "enam-vähem kindel", "vbl mitte täiesti kindel", "ohcrap", siis roadbooki järgi sõites jäävad järgi ainult esimene ja viimane variant - kas tead täpselt, et oled õiges kohas, või siis pole õrna aimugi
Peab ikka veel kõvasti trenni tegema, enne kui saab gaasi keerama hakata, see orienteerumise kogemus ilmselt natuke ikka aitab, aga mitte just nii palju kui ma sisimas lootsin. Tarkvara töötas laitmatult, mis muidugi on loogiline, enda tehtud ju.
Pärast kodu poole töristades selgus ausalt öeldes mitte just väga põrutava üllatusena, et EXC esituli ei näita ikka absoluutselt üldse mitte midagi. Edaspidi peab kõrva taha panema, et roadbook võiks alata ja lõppeda samas kohas - Virtsust küünlavalgel koju sõitmine oleks ilmselt päris korralik projekt olnud, selles mõttes võib-olla oligi hea, et kaugemale ei jõudnud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.