KTM 350 Rally

Kasutaja avatar

Teema algataja
Jesper
Postitusi: 2275
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 248 korda
Tänatud: 611 korda

Re: KTM 350 Rally

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Vahepeal oli päevakorras rohkem piloodi kui tsikli arendamine, milleks tuli kogu rallikola jälle lenksult maha korjata - kõigepealt kolmepäevane krossilaager, siis Piksepini avaetapp ja lõpuks Saku Offroad. Paraku läks võistlustega natuke õnnetult, kukkusin Piksepinil kohe stardis radika katki, imestasin rajal poolteist tundi, et miks koguaeg aurupilv üleval on (rada oli seekord üsna raske, palju kangutamist ja vähe sõitmist), noh ja Saku krossiraja parklas tsiklit soojendades sain siis lõpuks põhjusele jälile. Hiljem garaažis lähemalt uurides selgus, et auk oli tegelt hästi väike, võib-olla oleks selle tunnikese ikkagi ära kestnud isegi, aga samas eks takkajärgi on ikka hea tark olla. Esimene kord viie aasta jooksul, kui mul võidusõiduki pärast startimata jääb, eelmine pauk tuli samamoodi vasakult :P

Ilmselt muidugi selle tsikli küljes pole radikast kallimat juppi, millega maaühendus vastu võtta, aga õnneks leidsin kasutatud sirge paari. Kätte pole muidugi saanud veel, seega kuna sõita on vaja, siis leidus ka alternatiivne lahendus, töötas hästi:

74790877_3421444604562909_3680691297980514304_o.jpg

Tegin siis endale laias laastus loodepoolse TET-i baasil sellise mõnusa 250km roadbooki, et paras päevatöö. Sõites selgus, et see oli väga optimistlik plaan, "ametlik" keskmine kiirus tuli kuhugi 25-30km/h kanti ja pimedaks minemise ajal olin roadbookis 100km peal. Reaalne kilometraaž muidugi tuli suurem, palju suurem :D Kui orienteerumises on kindlus enda asukoha suhtes pidev skaala umbes stiilis "täiesti kindel", "enam-vähem kindel", "vbl mitte täiesti kindel", "ohcrap", siis roadbooki järgi sõites jäävad järgi ainult esimene ja viimane variant - kas tead täpselt, et oled õiges kohas, või siis pole õrna aimugi :) Peab ikka veel kõvasti trenni tegema, enne kui saab gaasi keerama hakata, see orienteerumise kogemus ilmselt natuke ikka aitab, aga mitte just nii palju kui ma sisimas lootsin. Tarkvara töötas laitmatult, mis muidugi on loogiline, enda tehtud ju.

76695068_3424215327619170_2780338248612839424_o.jpg
74494131_3424215474285822_839066503163674624_o.jpg

Pärast kodu poole töristades selgus ausalt öeldes mitte just väga põrutava üllatusena, et EXC esituli ei näita ikka absoluutselt üldse mitte midagi. Edaspidi peab kõrva taha panema, et roadbook võiks alata ja lõppeda samas kohas - Virtsust küünlavalgel koju sõitmine oleks ilmselt päris korralik projekt olnud, selles mõttes võib-olla oligi hea, et kaugemale ei jõudnud :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”