Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Hei jälle kõigile. Sai siin just teine dünosessioon tehtud, mille tulemuseks oli sulanud paisupaak :lol:

Pilt

Juhtus see siis nii, et ilmselt oli mootor saanud natukene haiget kui see 370hp sai tõmmatud. Oli plaanis keerata siis üle 400 nüüd ning bensule map teha, quickshifter ühendada. Viimane sai tehtud, 2-map süsteem sai ka tööle pandud, kuid bensuga me üle 80hp ei jõundnud, kui oli vesi väljas juba :mrgreen: Ilmselt oli siis varasemalt kaant kergitanud, mille tulemusena surub põlemisgaasid jahutussärki ja keedab vee kohe tulikuumaks. Ilmselt pidi vedelik olema ikka mitusada kraadi kui see plastikpaak niimoodi vedelaks sulas ja rõhuga kõik mööda seinu laiali pritsis. Varasemalt enne bensuga möllamist oli veel etanool paagis, ning panime 1.66bar mille tulemuseks oli 350hp, ehk siis 20hp vähem kui 1.5 bariga. Kaas ei pidanud rõhku enam. Uus kaanetihend tellitud, tõmbame tikkudele 10nm juurde ja peaks pidama. Oli plaanis ju siin see aasta ikkagi veel tiir teha oktoobris aga läks nii nagu alati. 100m olen isegi sõitnud garage õuel sellega, et sai isu täis pm :lol:

AGA, suurem uudis on see siin:

Pilt

Usast jõudis minuni siis MSI wheelblanks, ehk veljetoorikud cnc jaoks. Taolistest toorikutest teevad igasugu veljefirmad omale velgi, RC Components jne. Otsustasin, et tahaks teha täiesti enda silma järgi disaini jne, seega ei hakanud valmisasju ostma. Minu andmetel pole eestis billet velgi veel tehtud, seega ka see oli põhjuseks 8) Suvel sai veel Korke juurest läbi käidud, ning soetatud korralikud pidurikettad Brembo T-drive, mis mõeldud S1000RR-ile, tuunime siis need ka külge. Kinnituspoltideks võtsin inglismaalt pro-bolt titanium poldid. Eelmised on küll tutikad ebayst tellitud kettad, kuid 20mm väiksemad ja pole päris nii high-end . Tagumiseks laiuseks tuleb siis tagasihoidlik 300 R18 ning ette 160 R17. 300 oli väga hea sõita vrodil ,ning usun et ka Kawal.

Pilt

Ilusat ehitamishooaega kõigile :bsmile:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”