Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
Tervist
Olen värske mootorrattur ning olen nüüdseks juba poolteist kuud oma esimese rattaga ringi sõitnud.
Mingi nädal peale masina ostmist panin tähele, et kõrgematel pööretel (4k-5k kandis) on kosta mingi kergelt kraapiv/metallselt lohisev kõrge heli (pöörete tõusmisel läheb heli ka aina kõrgemaks). Kui olen juba maantee kiiruse saavutanud, on ta justkui vaiksem või olematu, aga pole päris kindel, kuna maanteel sõidu valjem müra vb summutab ta mu jaoks ära.
Algul arvasin, et eks ta ilmselt lõdva kett ole, sest täpselt niimoodi ta kõlab. Pingutasin keti vastavalt manuaali soovitustele, kuid heli ei kadunud. Ketti õlitan regulaarselt.
On ehk kellelgi sarnast probleemi oma rattaga esinenud ja oskab nõu anda?
Tänud ette!
T
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
Otsi cbf600 camshaft tightener fail.
Jms seonduvat cebari automaatketi pingutiga.
Siingi just äsja oli juttu teemast, ph Neeme võttis ka vaevaks kammenteerida.
viewtopic.php?f=1&t=107750
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
Kuigi austan Neeme pakkumist vahetada nukaketipinguti koos ketiga, siis olen mina mitmel rattal vahetanud ainult pinguti (pannud manuaalse pinguti asemele) ning ükski ratas pole veel laiali vajunud. Võin aidata vahetada, kui koos ratta ja pingutiga läbi astud
vb müüakse eestis ka, pole proovinud otsida siit:
https://www.ebay.co.uk/c/2214242204
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
Kõrgete pöörete jaoks tuleks 2-ga korrutada. Sellised rattad reaalselt tahavad ka kõrgete pööretega ja max. võimsuse lähedast sõitmist aeg-ajalt, mitte koguaeg 4000-5000-ga lödistada.
Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
see jutt on BS. välja arvatud esimene osa, et kõrged pöörded on selle mootori jaoks tõesti ikka vähe kõrgemad.
aga mis siis juhtub kui sa aegajalt ei sõida piirejas ja pikalt gaas põhjas? väljalase läheb umbe, kat ei põleta ja mootor hakkab suitsema või?
Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
Piipz kirjutas: ↑24 Sept 2019, 09:58Kuigi austan Neeme pakkumist vahetada nukaketipinguti koos ketiga, siis olen mina mitmel rattal vahetanud ainult pinguti (pannud manuaalse pinguti asemele) ning ükski ratas pole veel laiali vajunud. Võin aidata vahetada, kui koos ratta ja pingutiga läbi astud
vb müüakse eestis ka, pole proovinud otsida siit:
https://www.ebay.co.uk/c/2214242204
Aitäh! Kas muidu seda probleemi on võimalik ka visuaalselt tuvastada, enne kui juppe otsima/ostma hakkan? Ja kas ma peaks siis ilmselt leidma just õige pinguti CBF'ile või sobivad ka jupid mis on nt CBR'il?
Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
Pingutit küljest keerates peaks saama teada mitmendas astmes see oli mootori küljes. Selle järgi on võimalik küll teha järeldusi, et mis seisus võiks olla nukakett. Kuid lihtsalt väljast, midagi küljest keeramata ei ole seal midagi visuaalselt tuvastada.
Ma nii täpselt ei tea spetsiifikat, et mis nendel hondadel selle originaalpingutiga siis see tüüpprobleem on, aga tõenäoliselt on seda võimalikku probleemi ka küljest ära keerates siiski suht keeruline tuvastada, eriti kui tegu ei ole kogemustega inimesega. Kui manuaalne pinguti asemele panek aitab siis järelikult ei hoia pinguti ketti pingul. Nähtavasti siis jääb mehhanism mingil põhjusel kinni ja ei lükka tifti enam järgmisesse astmesse
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7390
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1977 korda
- Tänatud: 573 korda
Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
Üldjuhul on kõige odavam minna kellegi juurde,kui ise selle asjaga kodus pole.Viidatud teemas ka Neeme poolt ohud välja toodud viewtopic.php?f=1&t=107750
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
Tahaksin ka teada,mis juhtub baigi mootoriga kui 5000 pöördega lödistada ?
Mingi huumor v?
Pole mõtet algajale sellist kägu ajada siin.Sõida aga rahulikult edasi just selliste pööretega nagu sulle sobib.Ja kui tekib isu tühjaks keerata,on ka mootor selleks valmis,mitte ei ole ennast umbe tõmmand,kokku pakkind,lödinat ääreni täis.
Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
Mitte midagi ei juhtu. Aga eks kägu ajamine on ka lõbus ajaviide
Igal mootoril küll on mingi pööretevahemik, mille juures ta just kõige optimaalsemalt ei tööta. Seda tunneb üldiselt ära selle järgi, et ratas (mootor) raputab/vibreerib tugevamini kui muidu. Näiteks kui linnas sõidad väga kõrge käigu ja üsna madala kiirusega. Aga ma pole sõitnud ühegi rattaga, millel veel 5k rpm juures seda effekti kuidagi tajuks.
Mootori ja ratta disaininud insenerid peaksid olema ikka täitsa lollakad kui nad disainivad asja nii, et kõige tüüpilisema ja enim kasutatava rpm juures ei tööta mootor optimaalses reziimis.
Re: Honda CBF600 2005 Veider hääl kõrgetel pööretel
TonySpill kirjutas: ↑23 Sept 2019, 22:01Tervist
Olen värske mootorrattur ning olen nüüdseks juba poolteist kuud oma esimese rattaga ringi sõitnud.
Mingi nädal peale masina ostmist panin tähele, et kõrgematel pööretel (4k-5k kandis) on kosta mingi kergelt kraapiv/metallselt lohisev kõrge heli (pöörete tõusmisel läheb heli ka aina kõrgemaks). Kui olen juba maantee kiiruse saavutanud, on ta justkui vaiksem või olematu, aga pole päris kindel, kuna maanteel sõidu valjem müra vb summutab ta mu jaoks ära.
Algul arvasin, et eks ta ilmselt lõdva kett ole, sest täpselt niimoodi ta kõlab. Pingutasin keti vastavalt manuaali soovitustele, kuid heli ei kadunud. Ketti õlitan regulaarselt.
On ehk kellelgi sarnast probleemi oma rattaga esinenud ja oskab nõu anda?
Tänud ette!
T
Minu teemast leiad vastuse, nukaketipinguti on lihtsalt väsinud. Ma kakkusin seda kaks korda maha, lammutasin pulkadeks, kõik tundus ilus ja kulumis jälgeteta ju siis on vedru ikka väsinud. Maha võtmine ja tagasi paigaldamine ei ole keeruline, lihtsalt on vaja kannatust. Selleks eemaldasin ma ainult kütusepaagi.
Mina ostsin ikka automaatpinguti, ei viitsi ma selle manuaalpingutiga jebida, kui ikka tehase poolt on tulnud automaatpingutiga siis nii peab olema ka. Kevadel keeran külge.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.