Rumalad või segased küsimused jms

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas pühak »

Krl kirjutas: 19 Sept 2019, 11:01
Spoiler

Kui eelmisest õlivahetusest on ca 5k km möödas, siis kas on mõtet õlivahetusega ka õlifiltrit vahetada. Laksan paar argumenti ka, miks arvan, et ehk ei ole, või on.

  • filtril ilmselt on oluliselt rohkem ressurssi, kui 5k km.

  • Kuna praegu on sügis, siis ilmselt jõuan veel max 500km läbi sõita ja kevadel mingi hetk vahetaks nii kui nii uuesti õli värskema vastu (siis koos filtriga).

  • filter maksab ca 10euri (lätist peaaegu kaks poolest viina)

  • Ma ei tea, kui palju vahetusel õli sinna filtrisse jääb ja kui palju see must jääkõli uut õli solgib?

  • Filtrit vist küljest võtta ja tühjaks kallata pole mõtet? Või tihend kannataks?

Terv.
Vjatšeslav Maardust.

Ma soovitaksin ka pigem see 500 km vana õliga ära sõita, kui kõike vahetada ei raatsi. Filter ummistub tasapisi, aga uus õli on paksem, kui vana, see läheb kasutuse käigus mingil määral vedelamaks. Aga juba poolummistunud filter tekitab olukorra, kus õli ei ringle enam korralikult ja õlitus sellest tulenevalt kehvem. Lisaks on mingi teoreetiline oht ikka olemas, et näiteks külma mootoriga lööb õli filtri ja tihendi vahelt välja, kui ülerõhuklapp järsult tõusva survega toime ei tule.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”