Maanteesuutlik ratas, mis ka kind of lahe välja näeks?
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Maanteesuutlik ratas, mis ka kind of lahe välja näeks?
will111 kirjutas: ↑24 Aug 2019, 18:06On küll võimsust kunagi liiga palju. Teoorias võibolla see ütelus isegi kehtiks, aga praktikas mitte eriti. Esiteks tuleb see "liiga palju" võimsust alati ikkagi millegi arvelt. Kas suureneb ratta mass või lüheneb mootori eluiga, või siis kasvõi see, et hind kasvab niivõrd müstiliseks lihtsalt. Teiseks, 99% sõitjaid ei kasuta isegi ühe keskpärase ratta võimsust kunagi ära. See, et keegi ARVAB, et tema rattal jääb võimsust väheks, ei ole kuidagi seotud sellega, kas seda ka tegelikult väheks jääb.
Tippvõimsuse kasvades ei vähene motoressurss reaalselt just nimelt seetõttu, et 99% sõitjatest ei kasuta seda kunagi ära. Kui pööret üle 5-6k ei anna, ei kulu 140kW superbike sugugi rohkem kui keskmine tänavaratas.
BTW, mis teil käiguvahetuse vastu on? See on ju osa tsiklisõidumõnust. Enne möödasõitu käik või kaks alla vahetada, et siis autojuhile korralik jõudemonstratsioon korraldada (et tal ei tekkiks mingit väärarvamust, et isegi ta 5sek 100-ni "püss" keskmisele tsiklile tühistki konkurentsi pakkuda suudaks ja sellest tulenevat lolli soovi kaasa kiirendada) on ju naudingut pakkuv rituaal.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.