Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Re: Honda CB600 Horneti 1998 juhitavuse parandamine?
Mendid on siin by default kohal ja neil on alati selle kohta midagi öelda, kuidas keegi sõidab ja kuidas nende arvates sõitma peaks või ei peaks Kaks võimalust, kas lihtsalt ignoreerid või siis võtad südamesse ja lähed oma teed.
Horneti juhitavust paremaks saad mingi maani amorte vahetades (nagu see r6 näide), võid isegi proovida paigaldada rooliamordi. Kuigi, ma ei tea kas selle ratta ehitamisel niiväga pointi on. Kui plaanid pikalt pidada ja sellega kaua sõita, siis ehk isegi on. Hornet on budget ratas ja seal küljes on budget osad. Aga kindlasti on netis infot igasuguste swapide kohta. Muidugi tuleb arvestada, et näiteks raam ja kiige jäävad ikka sellised nagu nad on. Kui need painduvad igatpidi siis teatav lipalopa tunne jääb ikka, ka pärast paremate amortide külge kruttimist. Samas teinekord on väga palju kasu juba lihtsalt originaalvedrustuse õigesti seadistamisest. Ka selline asi võib väga tunda anda kiiremini sõites, kas siis tuule või lihtsalt suuremate tsiklile mõjuvate jõudude tõttu, mis vale seadistuse puudujäägid kohe välja toovad
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.