Honda CB 900F Hornet
Ei saa mitte vaiki olla.. 
Matkamisest, -kõik on tahtmise taga, mina olen enda omaga korra norras (üksi rattal, 3500km) käinud ja selle hooaja algul horvaatias (kahekesi peal, 5000km). Pikal otsal peab lihtsalt aeg-ajalt pause tegema, kasvõi 5 minutit 100-150km tagant, et põlve sirutada, minul vähemalt hakkab kõige rohkem põlvedele. Ma üle 700km ühe päevaga ei ole sõitnud, aga see oli ka enam-vähem taluvuspiir minu jaoks.
Mootor on hea momendiga ja veab ühtlaselt, hätta ei jää ei alpides ega kiirteel, ratta poolest vähemalt, mina näiteks ei jõua väga pikalt üle 150kmh sõita (kael väsib ära), aga see on minu probleem.
Klaasi peale ma erilisi lootusi ei paneks, et eelmine aasta sõitsin klaasita, selle aasta reisi originaalklaasiga, hetkel mul klaasi enam pole ja puudust ma kah tast ei tunne. Klaas millest reaalselt kasu on, peaks imho ulatuma ninani. Kusjuures ilma naljata, olen näinud ühe usa selli ratta pilti, kel oli seal meeletu suur a`la Dnepri klaas ees
lõõpisid foorumis, et kas rekkad võtavad ta seljataha tuulde ja kas mootor ikka vedada jõuab? Vastus oli: "at 120mph wasn`t even breathing hard.."
TDM vist proovis 600cc Hornetit, sest kirjeldatud ärkamine 900le mitte iseloomulik ei ole, 900 on vägagi ühtlase momendikõveraga ratas.

Matkamisest, -kõik on tahtmise taga, mina olen enda omaga korra norras (üksi rattal, 3500km) käinud ja selle hooaja algul horvaatias (kahekesi peal, 5000km). Pikal otsal peab lihtsalt aeg-ajalt pause tegema, kasvõi 5 minutit 100-150km tagant, et põlve sirutada, minul vähemalt hakkab kõige rohkem põlvedele. Ma üle 700km ühe päevaga ei ole sõitnud, aga see oli ka enam-vähem taluvuspiir minu jaoks.
Mootor on hea momendiga ja veab ühtlaselt, hätta ei jää ei alpides ega kiirteel, ratta poolest vähemalt, mina näiteks ei jõua väga pikalt üle 150kmh sõita (kael väsib ära), aga see on minu probleem.
Klaasi peale ma erilisi lootusi ei paneks, et eelmine aasta sõitsin klaasita, selle aasta reisi originaalklaasiga, hetkel mul klaasi enam pole ja puudust ma kah tast ei tunne. Klaas millest reaalselt kasu on, peaks imho ulatuma ninani. Kusjuures ilma naljata, olen näinud ühe usa selli ratta pilti, kel oli seal meeletu suur a`la Dnepri klaas ees

TDM vist proovis 600cc Hornetit, sest kirjeldatud ärkamine 900le mitte iseloomulik ei ole, 900 on vägagi ühtlase momendikõveraga ratas.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.