vahele ei lase!
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: vahele ei lase!
See on alati vaatenurga küsimus. Olen ise vandunud nii vahele pressijaid kui ka seda, et vahele ei lasta.
Kuidas ise? Põhireas ees olles jälgin silmanurgast ka taga toimuvat. Üldiselt on hästi näha, kes imbub kuidagi loomulikult sinna teise tühja ritta, kes aga annab üsna provokatiivselt mõista, et on rohelise süttides ka põhireast ettesaamise sooviga, reastudes sinna mingil 70% juhtudest suunda näitamata. Kui mu hetkeliikuril vähegi potentsiaali on ja naisi-lapsi-koeri või kinnitamata kraami peal pole, kipun väljakutset vastu võtma. Ka ilma selleta ma üldiselt rohelise süttides esimene olles ei jokuta ja enamvähem 1:1 liikurite puhul peaks teine ikka kõvasti pressima, et ettepoole saada (võtame teoreetilise võimaluse, et ma ei näe, kes ja kas kõrval on - peeglit pole ja küljeaken on kaetud prügikotikilega). Eeldan, et tõmblukuna toimides läheb põhireas esimene esimeseks, järgmine võiks kõrvalreast ühe vahele lasta.
Samas kasutan ma ise ka pea alati tühja kõrvalrea ära. Ka seal Kadakas. Ja Viljandi mnt alguses. Vaatan alati nii esimest sõidukit kui juhti (silmanurgast, provotseerivat põrnitsemist üritan vältida) selle pilguga, et kas sealt võiks tulla selget uimamist/nutitsemist, loomulikku mõõdukat kiirendamist või korralikku pauku selge eesmärgiga oma reas esimeseks jääda. Vastavalt sellele ka enda reaktsioon. Esimesel juhul lähen kindlalt ette kiirendamise peale välja, teisel pigem ka, kolmandal pigem mitte - arvestan järele reastumisega. Alati suunaga! Kui põhireas on ilmselge jokutaja (võib olla ka lihtsalt veokas vms silmnähtavalt kiirendusvõimetu masin) ja minu taga veel paar kiiremat, arvestan kiirendusel, et ka nemad jokutajast mööda saaksid.
Ma tean, et see pole liiklusohutuse ja -viisakuse osas kõige eeskujulikum käitumine, aga selline ta paraku on.
Veel üks tobe käitumine on hakata tihedasse pearitta reastumist küsima kõvasti enne lõppeva kõrvalrea lõppu. Olgu see lõpp siis selline projekteeritult või teetööde tõttu. Sellega nullitakse seljataga teiste üle ristmiku saamine ära. Lasen vahel taga olles sellistele törtsu signaali, et krt, sõida see 100m veel ära, pane siis suund sisse.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.