Motard müüb ratta 12 aastat vana esirehviga???
Re: Motard müüb ratta 12 aastat vana esirehviga???
@"Neid lauges kurvis otsesõitjaid on see aasta juba mõned olnud. Hea oleks, kui tehnilistel põhjustel juhtunud õnnetused jääks ratta omaniku mitte müüja hinge peale"
Kurat küll noh! Lauges kurvis otse sõitmises võib muidugi süüdistada absoluutselt kõiki ja kõike, teed ületanud sipelgaperest kuni michelini põhibossi ja kaug-ida terroristideni välja...ning loomulikult igaüks meist seda ka teeb, aga avalikult halada ja kiunuda selliste asjade üle pole nagu mõtet. Ratas ise ei sõida, rehv ka ise sõitma ei lähe. SÕITJA oli ratta seljas kui see ümber käis, järelikult eranditult kõiges on lõppude lõpuks ikkagi süüdi sõitja!!! MItte keegi, kes ratta müüs, rehvi tootis või oma sipelgad tee peale lahti lasi.
Selle "tehniliste põhjuste" jutuga võib kodanik Märtt küll otsejoones puu taha ära tõmmata. Tehniline põhjus on see kui pidurid suure pressimise pealt laiali lendavad, raam praks pooleks läheb või mootor kokku jookseb ja tagaratta blokki tõmbab näiteks keset kurvi. Aga no tsiklil all olevad rehvid ei ole küll mingi tehnilise põhjus käna paneku juures, vähemalt mitte seni kuni üks neist rehvidest ka keset sõitu õhku ei lenda.
Kõige lihtsam asi kasutatud tsikli ostmise juures kontrollida on vaadata mis seisus rehv on (kasvõi lihtsalt visuaalselt kui "katsuda" ei julge või pole käpas) ning kontrollida, mis on asja valmistamiskuupäev. Kordan, KÕIGE LIHTSAM! Sellega saab hakkama ka lasteaialaps ja äärmiselt raske on sellise asjaga kedagi petta + keegi ei vaevu rehvi pealt tootmisaega maha lihvima, et sinna vildikaga uut kirjutada. Kusjuures pole mõtet hakata ajama ka mingit sellist lolli jutt, et "algaja ei teadnud neid mootorrataste asju..". Sama teema on absoluutselt kõigi sõidukite rehvidega ja kontrollimine käib alati täpselt ühtmoodi.
Aga noh eks oma lolluses ja laiskuses on alati lihtsam ikka süüdistama kedagi teist