Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Tegelikult kogu see vastukeeramise jutt on mumeelest kõige lollakam asi kogu mootorrattaga sõitmise ja sellega kaasneva jutu juures. Jumala eest, 2-rattalise sõidukiga vajalikust tasakaalu hoidmisest on tehtud mingi hull "teadus" ja mõeldud välja mingisugused vägevad mõisted, mis ühte ajavad segadusse ja teist panevad arvama justkui nad oleks nüüd saavutanud mingi jumalastaatuse kui teavad, misasi on "vastu keeramine" Siis üks arvab, et see on kallutamine, teine arvab, et see on lihtsalt lenksu teatud asendis paigal hoidmine, kolmas arvab, et ta nüüd actually peabki kuskile keerama, et keerata kuskile mujale jne jne.
Ükskõik millise kaherattalisega kuskile pööramine on asi, mis peab inimesel tulema välja iseenesest ja mõtlemata mingitele terminitele või õpetustele. Sa istud sinna sõiduki selga ja proovid ja harjutad ja nii ju saadki teada kuidas ta keerab ja mida teeb. Harjutad rohkem ja saad rohkem ja paremini teada. Mingit muud varianti EI OLE!!! Keegi ei see kedagi jutustada ilgelt spetsiks mootorrattaga sõitjaks. Nii nagu keegi ei saa kedagi raamatu ette lugemise abiga õpetada hästi korvpalli mängima või suusatama. Kui ei ole ega tule ja ei hakka tulema ja tõepoolest ei oska tasakaalu hoida (ükskõik ju kas jalgratta või mootorratta peal) siis järelikult pole asja kaherattaliste selga ja kõik! Täiesti savi, kas sa oled teoorias jube hästi omale selgeks õppinud, misasi on vastu pööramine või mitte. Kui reaalselt lenksus olles tunnetust ei ole siis võib kõik need terminid pista sinna, kus päikest ei näe..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.