Honda CB 900F Hornet

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
koodeks

Honda CB 900F Hornet

Lugemata postitus Postitas koodeks »

Olen soetamas oma esimest ratast. Esmamulje on kirev, kuid silma jäi eelpool mainitu. Ehk keegi oskab kommenteerida?
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Ratas on hea, aga esimeseks... :? pakun, et liialt suur suutäis, sõltub sinu kuplialusest.
Mina esimeseks rattaks ei soovita.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Teema algataja
koodeks

Lugemata postitus Postitas koodeks »

Aga kas selle rattaga ka pikemat sõitu ette võtta tasub? Näiteks euroopa tuuri?

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

lucky bastard :) Loodetavasti sul oskusi jagub ja sõit ei lõppe esimeses kurvis. :D
Ise eelistan kyll gondliga mudeleid ja võtaks ilmselt kas F v RR variandi.
Viimati muutis stonefree, 30 Aug 2005, 20:13, muudetud 1 kord kokku.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

Teema algataja
koodeks

Lugemata postitus Postitas koodeks »

Mis oleks optimaalne???????

Teema algataja
koodeks

Lugemata postitus Postitas koodeks »

Seleta lollile, mis on F või RR variant

Teema algataja
koodeks

Lugemata postitus Postitas koodeks »

Aga näiteks Yamaha FZ6/S????
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

stonefree: no palju neid oskusi ikka olla saab, kui otsitakse esimest ratast.
Teemaks on Hornet 900, millel ei ole RR varianti, kui tähti närida siis saab öelda, et ta on F, sest täisnimi on CB900F Hornet

koodeks: kui palju sul juhilubasi (A-kat) ja kogemust on? alustame sellest.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

CBR Hornet peaks olema CBR F gondlita ja pisut nuditud versioon.
CBR RR on juba supersport variant. Mina ostaks esialgu CBR 600F, võimsust ja minekut on tal piisavalt, pole vaja kohe 900. Vaata http://bikez.com lehelt erinevate mudelite kohta infi.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Ei ole olemas sellist asja nagu CBR Hornet.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Teema algataja
koodeks

Lugemata postitus Postitas koodeks »

Minul on hetkel ainult B load (alates 97). Loodan oktoobris saada ka A. Seega kogemus 0. Huvi, tahtmist ja natuke raha on. Tuleb ju unistused täide viia. Olen käinud mööda poode ja tutvunud erinevate ratastega. Silma on jäänud Honda CB 900 ja lahjematest Yamaha FZ6S. Üldiselt soovin omale ratast mis nii linnas, kui ka maanteel oleks tegia. Ehk on rumal suhtumine aga muud mul hetkel pole. Ootan subjektiivseid hinnanguid.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Esimeseks rattaks vast väga igasugused R ja RR asjad ei sobi, 900 Hornet peaks olema üsna OK, kui natuke mõistust peas, hea kerge ja normaalse minekuga.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 370 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=35

Ei ütleks, et ta üks "lahjematest" on... ikka mingi 70KW

Teema algataja
MaxPower

Lugemata postitus Postitas MaxPower »

mina arvan küll et CB900 võiks vabalt olla esimene ratas, sest tegelikult ple ju vahet...CB600 võib sama hästi üle käte minna kui asja mõistusega ei võta! aga 900-sel ikka pöördemoment olulisel parem mis teeb sõidu palju mugavamaks.

PS! enda esimene tõeline tsikkel (mopeedid ja suitsevad jaffid välja arvata) millega sõita sain oli FJ1200 ja üldiselt probleeme see küll ei valmistanud!

Teema algataja
Rex

Lugemata postitus Postitas Rex »

Mis te arvate 600'st hornetist esimeseks rattaks? Seda, et 900 oleks vähemalt mulle minu väheste kogemuste juures liiast, arvan ma ise ka. Aga 600'ne? Eriti, et esialgu piirajad peale panna?

Nicko
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Mai 2005, 10:43
Tsikkel: Monster 1000S

Lugemata postitus Postitas Nicko »

Ma ei oska küll teemaks oleva ratta kohta midagi öelda, ei ole ise sõitnud.
Värske mootorratturina vaatasin omale esimeseks rattaks ka midagi väiksemat ja rahulikumat.

Minu arvamus on selline, et niikaua kui mõistust on ikka peas, ei ole esimese ratta võimsus ja suurus eriti oluline. Kuigi väiksema ja kergema rattaga on sõidu harjutamine ikka lihtsam ju.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Rex, ära sõida oma asjaga võõrasse teemasse sisse palun, eks. Tee uus, või otsi olemasolev teema.
Rennes aka Pröksuga Mülka

Teema algataja
EasyRider

Lugemata postitus Postitas EasyRider »

Ühineks MaxPoweri arvamusega - sodiks saab ennast sõita mõlemaga, küll aga 900-se parem pöördemoment eriti madalatel pööretel on suur eelis. Pealegi, suuruse ja kaalu vahe neil nii suur ei olegi - 600-ne kaalub 178kg ja 900-ne 194kg. Kui rahaline pool takistuseks ei ole siis 900-ne Hornet väga hea mu meelest.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Mootorratta kaalu ei vaadata ainult kilode järgi.
Kuna kõige keerulisem asi mootorratta juhitavuse heaks tegemisel on igasuguste keerlevate-pöörlevate asjade jõududega arvestamine siis see 20 kilo kaaluvahet pole tõesti määrav.

Kui 600 hornet riputada 40 kilo raskust juurde, ehk siis ta oleks raskem kui 900, tunduks ta sõites ikkagi kergem.
Tunduvalt.

Teema algataja
koodeks

Lugemata postitus Postitas koodeks »

Kui siin on motomatkajaid või muidu pikema maa läbiaid, ehk oskab keegi öelda, kas Naked tüüpi tsikliga võtab midagi sellist ette. Mida üldse peaks silmas pidama (tsikli ostu korral), kui on soov minna pikemale reisile? Kas Hornet sobib selleks ettevõtmiseks, kui lisada talle tuult suunav klaas. Seda ma tean, et ta pole selleks ehitatud, kuid siiski. Kui Hornet ikka pikema maa läbimiseks üldse ei sobi, siis hakkan ma oma valikus kahtlema.
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

Ei ole küll matkaja, aga arvan, et kui tahad et tuul ei sakutaks, mine bussireisile või sõida autoga.
Minuarust rata kuju ega klass ei tohiks küll takistus olla miks temaga matkata ei saa. R1 ja analoogsete rataste sadulas kipub vist kann kangeks jääma, kuid ...
Arvan et kui tahtmist on, saab iga rattaga matkata. Rahvas (Oldmoped vist?!) siin Riga võrriga Rootsi kuningriiki avastamas käinud, miks siis 900se Hornetiga Euroopasse minna ei või :wink:
Harva kodus
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas TDM »

Nii avaldan ka oma tagasihoidliku arvamuse.

Kaalu vahe kohta, kui võtta et vahe on 20 kg ei tundu suur, aga kui lisad selle kangil olevale 100 kg siis on vahe hoopis teine 8) .
Kui tasakaalus seisab ei ole kaaluvahel tähtsust muidugi.

Ise sõidan Yamu TDM'iga ja leian, et matkamiseks tehtud ratta istumisasend on pikaks sõiduks mugavam(jalaraudade istumise vahe suurem)

Hornetit proovisin üks kuu aja eest, kõrguse poolest on esimeseks OK,
Mineku poolest, peab lenksu ja sadula vahel olev tihend väga arukas olema, kuna ärkab teine 6-7 tuhande pealt.

Kui kogu see pula nüüd kokku võtta siis soovitaks esimeseks rattaks mina ka ühtlasema pöördemomendiga masinat, aga osustama ja rulli kruvima hakkad sina.
Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Ei saa mitte vaiki olla.. :)
Matkamisest, -kõik on tahtmise taga, mina olen enda omaga korra norras (üksi rattal, 3500km) käinud ja selle hooaja algul horvaatias (kahekesi peal, 5000km). Pikal otsal peab lihtsalt aeg-ajalt pause tegema, kasvõi 5 minutit 100-150km tagant, et põlve sirutada, minul vähemalt hakkab kõige rohkem põlvedele. Ma üle 700km ühe päevaga ei ole sõitnud, aga see oli ka enam-vähem taluvuspiir minu jaoks.
Mootor on hea momendiga ja veab ühtlaselt, hätta ei jää ei alpides ega kiirteel, ratta poolest vähemalt, mina näiteks ei jõua väga pikalt üle 150kmh sõita (kael väsib ära), aga see on minu probleem.
Klaasi peale ma erilisi lootusi ei paneks, et eelmine aasta sõitsin klaasita, selle aasta reisi originaalklaasiga, hetkel mul klaasi enam pole ja puudust ma kah tast ei tunne. Klaas millest reaalselt kasu on, peaks imho ulatuma ninani. Kusjuures ilma naljata, olen näinud ühe usa selli ratta pilti, kel oli seal meeletu suur a`la Dnepri klaas ees :D lõõpisid foorumis, et kas rekkad võtavad ta seljataha tuulde ja kas mootor ikka vedada jõuab? Vastus oli: "at 120mph wasn`t even breathing hard.."

TDM vist proovis 600cc Hornetit, sest kirjeldatud ärkamine 900le mitte iseloomulik ei ole, 900 on vägagi ühtlase momendikõveraga ratas.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Küsimus 900 Horneti kohta, et millisest kilometraasist hakkab ratas kohviveskiks muutuma. Kas 50 000 km on 900 hornetile palju. Tean, et see on suhteline kuid miski piir on kuskil.

On keegi mootorit puurinud ja näiteks esimest või teist remont kolbe kasutanud.

Või mida üldse peaks jälgima kasutatut ratta ostmisel. Plaan märtsis saksast 900 Hornet hankida. Ilmselt aasta 2002

Parimat.
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

no 50k km on liiga vähe normaalse kasutamise juures.Kone on suur ja ressurssi palju.
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

riksx kirjutas:
Küsimus 900 Horneti kohta, et millisest kilometraasist hakkab ratas kohviveskiks muutuma. Kas 50 000 km on 900 hornetile palju. Tean, et see on suhteline kuid miski piir on kuskil.
:D nalja teed või? 50k ei tee sellele mootorile midagi.
Igal asjal on piir kuskil, pakun et mõistliku hooldamise korral 3-4korda niipalju sõidab see veel küll kui tahta. Ma räägin muidugi tänavasõidust, mitte võidusõidust või kiirendusvõistlemisest. Eks kõiges ole võimalik jagu saada kui väga tahta, aga hornetnestist loetud klassika on see: "even abused, these things are made to run forever".

Su küsimuse kohta esimese või teise remondi kolbide kohta ei oska midagivastata.. :roll: Wiseco pakub küll ka 970cc big bore kit kolbe, kui sulle originaalvõimsusest väheks peaks jääma, milles kahtlen.

Kasutatud ratta ostmisel nagu ikka rutiinne kontroll(search). Ratas üldiselt on pommikindel ja kui muidu korralik siis see läbisõit mind isiklikult küll ära ei hirmutaks. Kui leiad mõne hea hinnaga 1hand ja unfallfrei eksamplari siis ei ole muud kui run Forrest, run!
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

CB500 kirjutas:

:D nalja teed või? 50k ei tee sellele mootorile midagi.
Igal asjal on piir kuskil, pakun et mõistliku hooldamise korral 3-4korda niipalju sõidab see veel küll kui tahta. Ma räägin muidugi tänavasõidust, mitte võidusõidust või kiirendusvõistlemisest. Eks kõiges ole võimalik jagu saada kui väga tahta, aga hornetnestist loetud klassika on see: "even abused, these things are made to run forever".
Julgust ja kindlust tuli kohe kuhjaga juurde :D :D :D
CB500 kirjutas:
kui sulle originaalvõimsusest väheks peaks jääma, milles kahtlen
80kW on rohkem kui küll. Sõbrad kiunusid aind, et aind 80, kuid see rohkem paagi peal lamajate jutt.
CB500 kirjutas:
Kasutatud ratta ostmisel nagu ikka rutiinne kontroll(search). Ratas üldiselt on pommikindel ja kui muidu korralik siis see läbisõit mind isiklikult küll ära ei hirmutaks. Kui leiad mõne hea hinnaga 1hand ja unfallfrei eksamplari siis ei ole muud kui run Forrest, run!
Ma siin hoian kogu aeg silmad lahti. Kui aasta kukub 2007 peale, siis idee poolest peaks ka hinnad törts kukkuma ja loodetavasti märts pole hooaja algus ka. Eks ma iga krooni pistan horneti hoiupõrsasse :P Ja mõne kuu pärast on üks- nohh tegelikult kaks Horneti fänni Eestis juures. Suutsin sõbrale ka selle pisiku süstida. :D

Mis aasta masin sul endal on? Tean et 2002 ja 2003 on identsed ja alles 2004 tuli regulleeritava esiamordiga. Tont teab kas seda vaja üldse on :P
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Mul on 2004, 39k sõitnud ja originaalmõõdus kolvid sees ;)
Esiamordi regulliga on nii, et hea kui ta on aga kui ei oska seda regullida, siis on sellega ka vähe teha. Mina ei oska, kuid suvel oli võimalus lasta Rohtlaanel enda oma kruttida, läks paremaks, tunduvalt. Sõitsin liiga jäikadega, eks enda mugavus kannatas.

Hornetifänni kohustuslik lehekülg :arrow: http://www.hondahornet.co.uk/
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

riksx kirjutas:
CB500 kirjutas:
kui sulle originaalvõimsusest väheks peaks jääma, milles kahtlen
80kW on rohkem kui küll. Sõbrad kiunusid aind, et aind 80, kuid see rohkem paagi peal lamajate jutt.
Hornet 900 on väänab väga madalalt ja ühtlaselt, ei ole sellist momenti kiirenduses, et peale 5000rpm saad jalaga tagumikku.Veab ilusti juba kuskil 2000rpm kandis, linnas võib vabalt 4nda käiguga sõita.
Ta kiirendab ühtlaselt, ei ole tarvis metsikult pöördesse ajada, et kiirelt liikuda, muuseas "punane" hakkab juba 9500rpm.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Hondade puhul pole kunagi 50k veel mingi näitaja. Siin sõbral oli näiteks 1 nsr isegi mis oli 68k sõitnud ja mootor oli just pigem see mis säilinud oli. (kindlasti oli tal neid kahetaktise "Hooldusi" korduvalt tehtud aga tema oma aja jooksul nendeni ei jõudnud). Nüüd tal Hornet 600, järelikult marki ikka usaldab.
Üleüldiselt kuidagi Hondad välimuselt ka peavad nagu ajahambale kuidagi paremini vastu, püsivad värskena vähe paremini.

Ja minupoolne jutt on erapooletu, kuna Yamaharider olen ise :)
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”