Honda CB 900F Hornet
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Honda CB 900F Hornet
Olen soetamas oma esimest ratast. Esmamulje on kirev, kuid silma jäi eelpool mainitu. Ehk keegi oskab kommenteerida?
-
Teema algataja
lucky bastard
Loodetavasti sul oskusi jagub ja sõit ei lõppe esimeses kurvis.
Ise eelistan kyll gondliga mudeleid ja võtaks ilmselt kas F v RR variandi.


Ise eelistan kyll gondliga mudeleid ja võtaks ilmselt kas F v RR variandi.
Viimati muutis stonefree, 30 Aug 2005, 20:13, muudetud 1 kord kokku.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

stonefree: no palju neid oskusi ikka olla saab, kui otsitakse esimest ratast.
Teemaks on Hornet 900, millel ei ole RR varianti, kui tähti närida siis saab öelda, et ta on F, sest täisnimi on CB900F Hornet
koodeks: kui palju sul juhilubasi (A-kat) ja kogemust on? alustame sellest.
Teemaks on Hornet 900, millel ei ole RR varianti, kui tähti närida siis saab öelda, et ta on F, sest täisnimi on CB900F Hornet
koodeks: kui palju sul juhilubasi (A-kat) ja kogemust on? alustame sellest.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
CBR Hornet peaks olema CBR F gondlita ja pisut nuditud versioon.
CBR RR on juba supersport variant. Mina ostaks esialgu CBR 600F, võimsust ja minekut on tal piisavalt, pole vaja kohe 900. Vaata http://bikez.com lehelt erinevate mudelite kohta infi.
CBR RR on juba supersport variant. Mina ostaks esialgu CBR 600F, võimsust ja minekut on tal piisavalt, pole vaja kohe 900. Vaata http://bikez.com lehelt erinevate mudelite kohta infi.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

-
Teema algataja
Minul on hetkel ainult B load (alates 97). Loodan oktoobris saada ka A. Seega kogemus 0. Huvi, tahtmist ja natuke raha on. Tuleb ju unistused täide viia. Olen käinud mööda poode ja tutvunud erinevate ratastega. Silma on jäänud Honda CB 900 ja lahjematest Yamaha FZ6S. Üldiselt soovin omale ratast mis nii linnas, kui ka maanteel oleks tegia. Ehk on rumal suhtumine aga muud mul hetkel pole. Ootan subjektiivseid hinnanguid.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 370 korda
- Kontakt:
http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=35
Ei ütleks, et ta üks "lahjematest" on... ikka mingi 70KW
Ei ütleks, et ta üks "lahjematest" on... ikka mingi 70KW
-
Teema algataja
mina arvan küll et CB900 võiks vabalt olla esimene ratas, sest tegelikult ple ju vahet...CB600 võib sama hästi üle käte minna kui asja mõistusega ei võta! aga 900-sel ikka pöördemoment olulisel parem mis teeb sõidu palju mugavamaks.
PS! enda esimene tõeline tsikkel (mopeedid ja suitsevad jaffid välja arvata) millega sõita sain oli FJ1200 ja üldiselt probleeme see küll ei valmistanud!
PS! enda esimene tõeline tsikkel (mopeedid ja suitsevad jaffid välja arvata) millega sõita sain oli FJ1200 ja üldiselt probleeme see küll ei valmistanud!
-
Teema algataja
Ma ei oska küll teemaks oleva ratta kohta midagi öelda, ei ole ise sõitnud.
Värske mootorratturina vaatasin omale esimeseks rattaks ka midagi väiksemat ja rahulikumat.
Minu arvamus on selline, et niikaua kui mõistust on ikka peas, ei ole esimese ratta võimsus ja suurus eriti oluline. Kuigi väiksema ja kergema rattaga on sõidu harjutamine ikka lihtsam ju.
Värske mootorratturina vaatasin omale esimeseks rattaks ka midagi väiksemat ja rahulikumat.
Minu arvamus on selline, et niikaua kui mõistust on ikka peas, ei ole esimese ratta võimsus ja suurus eriti oluline. Kuigi väiksema ja kergema rattaga on sõidu harjutamine ikka lihtsam ju.
-
Teema algataja
Ühineks MaxPoweri arvamusega - sodiks saab ennast sõita mõlemaga, küll aga 900-se parem pöördemoment eriti madalatel pööretel on suur eelis. Pealegi, suuruse ja kaalu vahe neil nii suur ei olegi - 600-ne kaalub 178kg ja 900-ne 194kg. Kui rahaline pool takistuseks ei ole siis 900-ne Hornet väga hea mu meelest.
Mootorratta kaalu ei vaadata ainult kilode järgi.
Kuna kõige keerulisem asi mootorratta juhitavuse heaks tegemisel on igasuguste keerlevate-pöörlevate asjade jõududega arvestamine siis see 20 kilo kaaluvahet pole tõesti määrav.
Kui 600 hornet riputada 40 kilo raskust juurde, ehk siis ta oleks raskem kui 900, tunduks ta sõites ikkagi kergem.
Tunduvalt.
Kuna kõige keerulisem asi mootorratta juhitavuse heaks tegemisel on igasuguste keerlevate-pöörlevate asjade jõududega arvestamine siis see 20 kilo kaaluvahet pole tõesti määrav.
Kui 600 hornet riputada 40 kilo raskust juurde, ehk siis ta oleks raskem kui 900, tunduks ta sõites ikkagi kergem.
Tunduvalt.
-
Teema algataja
Kui siin on motomatkajaid või muidu pikema maa läbiaid, ehk oskab keegi öelda, kas Naked tüüpi tsikliga võtab midagi sellist ette. Mida üldse peaks silmas pidama (tsikli ostu korral), kui on soov minna pikemale reisile? Kas Hornet sobib selleks ettevõtmiseks, kui lisada talle tuult suunav klaas. Seda ma tean, et ta pole selleks ehitatud, kuid siiski. Kui Hornet ikka pikema maa läbimiseks üldse ei sobi, siis hakkan ma oma valikus kahtlema.
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Ei ole küll matkaja, aga arvan, et kui tahad et tuul ei sakutaks, mine bussireisile või sõida autoga.
Minuarust rata kuju ega klass ei tohiks küll takistus olla miks temaga matkata ei saa. R1 ja analoogsete rataste sadulas kipub vist kann kangeks jääma, kuid ...
Arvan et kui tahtmist on, saab iga rattaga matkata. Rahvas (Oldmoped vist?!) siin Riga võrriga Rootsi kuningriiki avastamas käinud, miks siis 900se Hornetiga Euroopasse minna ei või
Minuarust rata kuju ega klass ei tohiks küll takistus olla miks temaga matkata ei saa. R1 ja analoogsete rataste sadulas kipub vist kann kangeks jääma, kuid ...
Arvan et kui tahtmist on, saab iga rattaga matkata. Rahvas (Oldmoped vist?!) siin Riga võrriga Rootsi kuningriiki avastamas käinud, miks siis 900se Hornetiga Euroopasse minna ei või

Harva kodus
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Nii avaldan ka oma tagasihoidliku arvamuse.
Kaalu vahe kohta, kui võtta et vahe on 20 kg ei tundu suur, aga kui lisad selle kangil olevale 100 kg siis on vahe hoopis teine
.
Kui tasakaalus seisab ei ole kaaluvahel tähtsust muidugi.
Ise sõidan Yamu TDM'iga ja leian, et matkamiseks tehtud ratta istumisasend on pikaks sõiduks mugavam(jalaraudade istumise vahe suurem)
Hornetit proovisin üks kuu aja eest, kõrguse poolest on esimeseks OK,
Mineku poolest, peab lenksu ja sadula vahel olev tihend väga arukas olema, kuna ärkab teine 6-7 tuhande pealt.
Kui kogu see pula nüüd kokku võtta siis soovitaks esimeseks rattaks mina ka ühtlasema pöördemomendiga masinat, aga osustama ja rulli kruvima hakkad sina.
Kaalu vahe kohta, kui võtta et vahe on 20 kg ei tundu suur, aga kui lisad selle kangil olevale 100 kg siis on vahe hoopis teine

Kui tasakaalus seisab ei ole kaaluvahel tähtsust muidugi.
Ise sõidan Yamu TDM'iga ja leian, et matkamiseks tehtud ratta istumisasend on pikaks sõiduks mugavam(jalaraudade istumise vahe suurem)
Hornetit proovisin üks kuu aja eest, kõrguse poolest on esimeseks OK,
Mineku poolest, peab lenksu ja sadula vahel olev tihend väga arukas olema, kuna ärkab teine 6-7 tuhande pealt.
Kui kogu see pula nüüd kokku võtta siis soovitaks esimeseks rattaks mina ka ühtlasema pöördemomendiga masinat, aga osustama ja rulli kruvima hakkad sina.
Ei midagi . . . peale tuule!
Ei saa mitte vaiki olla.. 
Matkamisest, -kõik on tahtmise taga, mina olen enda omaga korra norras (üksi rattal, 3500km) käinud ja selle hooaja algul horvaatias (kahekesi peal, 5000km). Pikal otsal peab lihtsalt aeg-ajalt pause tegema, kasvõi 5 minutit 100-150km tagant, et põlve sirutada, minul vähemalt hakkab kõige rohkem põlvedele. Ma üle 700km ühe päevaga ei ole sõitnud, aga see oli ka enam-vähem taluvuspiir minu jaoks.
Mootor on hea momendiga ja veab ühtlaselt, hätta ei jää ei alpides ega kiirteel, ratta poolest vähemalt, mina näiteks ei jõua väga pikalt üle 150kmh sõita (kael väsib ära), aga see on minu probleem.
Klaasi peale ma erilisi lootusi ei paneks, et eelmine aasta sõitsin klaasita, selle aasta reisi originaalklaasiga, hetkel mul klaasi enam pole ja puudust ma kah tast ei tunne. Klaas millest reaalselt kasu on, peaks imho ulatuma ninani. Kusjuures ilma naljata, olen näinud ühe usa selli ratta pilti, kel oli seal meeletu suur a`la Dnepri klaas ees
lõõpisid foorumis, et kas rekkad võtavad ta seljataha tuulde ja kas mootor ikka vedada jõuab? Vastus oli: "at 120mph wasn`t even breathing hard.."
TDM vist proovis 600cc Hornetit, sest kirjeldatud ärkamine 900le mitte iseloomulik ei ole, 900 on vägagi ühtlase momendikõveraga ratas.

Matkamisest, -kõik on tahtmise taga, mina olen enda omaga korra norras (üksi rattal, 3500km) käinud ja selle hooaja algul horvaatias (kahekesi peal, 5000km). Pikal otsal peab lihtsalt aeg-ajalt pause tegema, kasvõi 5 minutit 100-150km tagant, et põlve sirutada, minul vähemalt hakkab kõige rohkem põlvedele. Ma üle 700km ühe päevaga ei ole sõitnud, aga see oli ka enam-vähem taluvuspiir minu jaoks.
Mootor on hea momendiga ja veab ühtlaselt, hätta ei jää ei alpides ega kiirteel, ratta poolest vähemalt, mina näiteks ei jõua väga pikalt üle 150kmh sõita (kael väsib ära), aga see on minu probleem.
Klaasi peale ma erilisi lootusi ei paneks, et eelmine aasta sõitsin klaasita, selle aasta reisi originaalklaasiga, hetkel mul klaasi enam pole ja puudust ma kah tast ei tunne. Klaas millest reaalselt kasu on, peaks imho ulatuma ninani. Kusjuures ilma naljata, olen näinud ühe usa selli ratta pilti, kel oli seal meeletu suur a`la Dnepri klaas ees

TDM vist proovis 600cc Hornetit, sest kirjeldatud ärkamine 900le mitte iseloomulik ei ole, 900 on vägagi ühtlase momendikõveraga ratas.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Küsimus 900 Horneti kohta, et millisest kilometraasist hakkab ratas kohviveskiks muutuma. Kas 50 000 km on 900 hornetile palju. Tean, et see on suhteline kuid miski piir on kuskil.
On keegi mootorit puurinud ja näiteks esimest või teist remont kolbe kasutanud.
Või mida üldse peaks jälgima kasutatut ratta ostmisel. Plaan märtsis saksast 900 Hornet hankida. Ilmselt aasta 2002
Parimat.
On keegi mootorit puurinud ja näiteks esimest või teist remont kolbe kasutanud.
Või mida üldse peaks jälgima kasutatut ratta ostmisel. Plaan märtsis saksast 900 Hornet hankida. Ilmselt aasta 2002
Parimat.
riksx kirjutas:Küsimus 900 Horneti kohta, et millisest kilometraasist hakkab ratas kohviveskiks muutuma. Kas 50 000 km on 900 hornetile palju. Tean, et see on suhteline kuid miski piir on kuskil.

Igal asjal on piir kuskil, pakun et mõistliku hooldamise korral 3-4korda niipalju sõidab see veel küll kui tahta. Ma räägin muidugi tänavasõidust, mitte võidusõidust või kiirendusvõistlemisest. Eks kõiges ole võimalik jagu saada kui väga tahta, aga hornetnestist loetud klassika on see: "even abused, these things are made to run forever".
Su küsimuse kohta esimese või teise remondi kolbide kohta ei oska midagivastata..

Kasutatud ratta ostmisel nagu ikka rutiinne kontroll(search). Ratas üldiselt on pommikindel ja kui muidu korralik siis see läbisõit mind isiklikult küll ära ei hirmutaks. Kui leiad mõne hea hinnaga 1hand ja unfallfrei eksamplari siis ei ole muud kui run Forrest, run!
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Julgust ja kindlust tuli kohe kuhjaga juurdeCB500 kirjutas:
nalja teed või? 50k ei tee sellele mootorile midagi.
Igal asjal on piir kuskil, pakun et mõistliku hooldamise korral 3-4korda niipalju sõidab see veel küll kui tahta. Ma räägin muidugi tänavasõidust, mitte võidusõidust või kiirendusvõistlemisest. Eks kõiges ole võimalik jagu saada kui väga tahta, aga hornetnestist loetud klassika on see: "even abused, these things are made to run forever".



80kW on rohkem kui küll. Sõbrad kiunusid aind, et aind 80, kuid see rohkem paagi peal lamajate jutt.CB500 kirjutas:kui sulle originaalvõimsusest väheks peaks jääma, milles kahtlen
Ma siin hoian kogu aeg silmad lahti. Kui aasta kukub 2007 peale, siis idee poolest peaks ka hinnad törts kukkuma ja loodetavasti märts pole hooaja algus ka. Eks ma iga krooni pistan horneti hoiupõrsasseCB500 kirjutas:Kasutatud ratta ostmisel nagu ikka rutiinne kontroll(search). Ratas üldiselt on pommikindel ja kui muidu korralik siis see läbisõit mind isiklikult küll ära ei hirmutaks. Kui leiad mõne hea hinnaga 1hand ja unfallfrei eksamplari siis ei ole muud kui run Forrest, run!


Mis aasta masin sul endal on? Tean et 2002 ja 2003 on identsed ja alles 2004 tuli regulleeritava esiamordiga. Tont teab kas seda vaja üldse on

Mul on 2004, 39k sõitnud ja originaalmõõdus kolvid sees 
Esiamordi regulliga on nii, et hea kui ta on aga kui ei oska seda regullida, siis on sellega ka vähe teha. Mina ei oska, kuid suvel oli võimalus lasta Rohtlaanel enda oma kruttida, läks paremaks, tunduvalt. Sõitsin liiga jäikadega, eks enda mugavus kannatas.
Hornetifänni kohustuslik lehekülg
http://www.hondahornet.co.uk/

Esiamordi regulliga on nii, et hea kui ta on aga kui ei oska seda regullida, siis on sellega ka vähe teha. Mina ei oska, kuid suvel oli võimalus lasta Rohtlaanel enda oma kruttida, läks paremaks, tunduvalt. Sõitsin liiga jäikadega, eks enda mugavus kannatas.
Hornetifänni kohustuslik lehekülg

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Hornet 900 on väänab väga madalalt ja ühtlaselt, ei ole sellist momenti kiirenduses, et peale 5000rpm saad jalaga tagumikku.Veab ilusti juba kuskil 2000rpm kandis, linnas võib vabalt 4nda käiguga sõita.riksx kirjutas:80kW on rohkem kui küll. Sõbrad kiunusid aind, et aind 80, kuid see rohkem paagi peal lamajate jutt.CB500 kirjutas:kui sulle originaalvõimsusest väheks peaks jääma, milles kahtlen
Ta kiirendab ühtlaselt, ei ole tarvis metsikult pöördesse ajada, et kiirelt liikuda, muuseas "punane" hakkab juba 9500rpm.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Hondade puhul pole kunagi 50k veel mingi näitaja. Siin sõbral oli näiteks 1 nsr isegi mis oli 68k sõitnud ja mootor oli just pigem see mis säilinud oli. (kindlasti oli tal neid kahetaktise "Hooldusi" korduvalt tehtud aga tema oma aja jooksul nendeni ei jõudnud). Nüüd tal Hornet 600, järelikult marki ikka usaldab.
Üleüldiselt kuidagi Hondad välimuselt ka peavad nagu ajahambale kuidagi paremini vastu, püsivad värskena vähe paremini.
Ja minupoolne jutt on erapooletu, kuna Yamaharider olen ise
Üleüldiselt kuidagi Hondad välimuselt ka peavad nagu ajahambale kuidagi paremini vastu, püsivad värskena vähe paremini.
Ja minupoolne jutt on erapooletu, kuna Yamaharider olen ise

Just enjoy ... nothing less, nothing more
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.