Saksamaalt uut mootorratast tooma.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 93 korda
- Kontakt:
Re: Saksamaalt uut mootorratast tooma.
Kas keegi on siin teemas, või mõnes teises, mingi kokuvõtte ka teinud, mis sekeldusi toob endaga kaasa Saksamaalt ratta ostmine ja siin arvele võtt?
Nagu mingi checklist tegevustest ja asutustest, mida vaja külastada või kuhu kirjutada. Et saaks näiteks aega ja raha planeerida, kui ise tooma minna seda Saksamaalt.
Toon natukene erinevused välja:
a)
kes hoiab Saksast "Zulassungsbescheinigung Teil 2" - Saksa lihtkeeles "Brief" näppude vahele on vaieldamatu liiklusvahendite omanik! Punkt out and over. Kui müüja ei suuda sulle seda näidata - siis jääb ainult tsikli lammutamine...(mis saab ka eesmärk olla)?! -selliste juhul oleks parem kui kohalik politsei kinnitab, et müüdav "vara" ei ole varastatud. Toon näide - käisin üks Indian unikum vaatamas, kust küsitud summa oli suurem kui 9000,- Euro aga dokumentid olid kahtlased (puudus "Brief"). Siis on selline kohapealne politsei kaudne järelpäring / külastus peaaegu kohustuslik.
kirjutasin seda juba varem:
b) maanteeameti ametid on kohaliku võimude alt. Seda tähendab, et linnapea või maavanem on kõrgem ja tähtsam otsustaja. Seda saab tähtis olla, kui sinu ostu- ja/või kojutoomistehing sõltub mingi määral veel maanteeameti külastus. (Tsikli registris mahavõtmine, 5-päevased- ja ekspordinumbrite väljastamiste puhul.) Lisaks on lahtioleku ajad suht piiratud ja ooteaeg saab 10 minutid olla, aga samuti 3 päevad või isegi 1 kuud.
c) kui sa jääd Saksa "Autobahn" / kiirtee ilma kütusdeta seisma, siis arvesta sellega, et sinu eelarve läheb lõhki
Kuludest ma ei hakka siin eriti rääkima, reisikulud nagu ikka. Saksa registrite mahavõtmiskulud on enamus väiksem kui 20,- Euro, 5 päevased plaadid pead sa umbes 75,- Euroga arvestama, eksportnumbrid maksavad pigem kuni 150,- Euro - ja mõlemad tehingud nõuavad kehtiv tehniline ülevaatus (erandid / vaata a)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.