Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Alustaks ikka sellest kuidas see 2mm mõõtetulemus saadi. Sellisel juhul oleks juba koostamisel näha, et kolb jääb ÜSS silindri tasapinnast ca 2mm allapoole. Kui see on juba valesti, siis kahtleks ka kolvirõnga tiftide asukohas. Kui see maagiline 2mm imeti välja kinnisest silindrist tinaplönni kaudu, siis seda on üldse keeruline mõõta, ilmselt kulub rohkem kui pool tundi ja hunnik tina, et saada see õigesse kohta välja ja mingit arvestatavat tulemust üldse saada, rääkimata mõõtevahendist.
Muul juhul kui on originaal (või võrdväärsed) silinder, silindripea, väntvõll, remontmõõdus kolb, tihendid (Ei teki mingit ümberehituse suuremat vajadust). Enda kogemus oli see, et lisaks ülepuurimisele tehti ka silindri otspinna töötlus ja tulenevalt sellest siis on vaja täiendavat ruumi soojuspaisumise tarvis, mida saab ainult silindrialuse tihendiga lihtsalt muuta. Jällegi lahtivõtmine aitab hinnata, kas kolvi servad on teravad nagu originaalis, või on kuskil kokkupuute jälgi (poleeritud servad, randid kuskil kolvil). Enne seda millegi muutmine veel väiksemaks toob ainult suurendatud kulutusi kaasa
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.