Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?
Re: Liiklussegadus: Stoppmärk. Kellel on õigus?
Kui üks suur tükk üle jõu käib, siis võib olla abiks, kui see väiksemateks tükkideks jagada. Ravi tänavalt Tatarisse suunduva jaoks on seal sisuliselt kaks manöövrit. Esiteks võrdhaarsele ristmikule sõidab ta välja, andes vajadusel teed paremalt ehk Veerenn poolt mööda Tatari tänavat ristmikule lähenevale sõidukile. Teiseks, kui ta on ristmikule välja sõitnud (ja suundub vasakule ehk Tatari tänavale), siis tal on Ravi tänavalt Veerenni suunas liikuva sõiduki suhtes sõidu eesõigus, mille seab toosama "peatu ja anna teed" märk.
"Nii lihtne see ongi", kui tsiteerida Kuusalu kandi mehi (kellega teatavasti lobsteril on omad suhted
)
Ainukene vaidlusmoment, mis seal tekkida saaks, on see, et milline oli seis selsamal hetkel, kui sõiduk hakkas stop märgi tagant liikuma. St kas Ravi tänavalt vastu tulev sõiduk oli selleks hetkeks välja sõitnud või mitte. Mille kokkuvõttes määrab see, kuidas sõidukid omavahel kokku saavad. Ehk kaubikuga Ravi tänavalt üle ristmiku vasakule Veerenni tormates tasub üritada stop märgi tagant startivat tabada võimalikult etteossa ning vastupidi, Ravi tänavalt Veerenni suundudes võimalikult kiiresti startida, et kaubik tuleks tagarattasse. Ülejäänud variandid saab jätta kohtu/advokaatide pureda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.