Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon
urmas66 kirjutas: ↑25 Juun 2019, 09:52Tee omale kõigepealt selgeks,et mis teoreetiliselt tekitab detonatsiooni mootoris ja siis hakka mõtlema,et mida sa peaksid oma mootoris tegema. Põlemis kambrit väiksemaks tehes sa ju just suurendad detonatsiooni riski. Ma ei viitsi seda lingitud asja lugema hakata,sest tundub,et tõlkes on sul midagi kaduma läinud. Füüsika on kõigile üks. Suurendades rõhku(vähendades põlemiskambri mahtu,nagu sa teha tahad) põlemiskambris, on detonatsiooni risk suurem, mitte vastupidi.
Jah, sellega kui ma võtan plokikaanelt 0,75 maha, et saavutada see 1,25mm squish suurendan ma ohtu teistpidi detonatsiooni osas. Õige olevat, kui ma lasengi plokikaanelt 0,75mm maha ja siis vastavalt tulebki põlemiskambrit suuremakd teha, et kompressioon väga suureks ei läheks mis siis põhjustab samuti pingimist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.