Rumalad või segased küsimused jms
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ladadel oli minu mäletamist mööda kaks tööasendit, intervall ja pidev ning ahela lülitamiseks oli eraldi klaasipuhastajate relee. Kiiruse muutmise võimalust vanematel mudelitel küll polnud, intervallist pidi piisama. Kui nüüd sellise skeemi peale mõelda, siis mootori sisendiks võiks minna kolm juhet: pidev "-", pidev "+" ning releest tulev lülitusahel. Pidev "+" sellepärast eraldi, et teatavasti jäävad klaasipuhastajad seisma nn lõppasendis ning lõppasendisse liikumiseks on toidet vaja ka siis, kui lülitusahel on katkestatud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.