Lithium-ion aku
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1074
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Lithium-ion aku
Igasugune info ja abi on teretulnud.
Mõte/vajadus tekkis hetkel uue aku järgi kuna eelmine aasta ostetud mingisugune odav 50€ ne ei jaksa enam V2 käima tõmmata hommikuks.
Ehk siis täpsem küsimus kas tallinnas kuskil ka kohapeal oleks pakkuda liitium ioon akut mis sobiks YTX20HL-BS märgisega aku asenduseks, suurusjärk 18-20Ah ja käivitusvool 270 kanti, rohkem ilmselt oleks parem.
Olen kursis, et külmaga lithium nats pirtsakas, ja vajab teistsugust laadijat, aga pikaealisuse mõistes tunduvad hästi käituvat.
guzzi lehtedelt leidsin miskit sellist, käivitusvool on kahtlaselt topelt, kas see starterile miskit kahju ei tee:
https://gtmotocycles.com/products/antig ... tery-atx20
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Lithium-ion aku
Suurim valik on vist Motonetis? Oma ostsin igatahes sealt.
https://www.motonet.ee/et/kategooria/1863/661964/Exide
Re: Lithium-ion aku
Patareid.ee võid ka külastada. Nad küll avatud kahjuks ainult tööpäevadel, Peterburi tee 2f. Ise ostsin sealt mõned aastad tagasi laadija ja kui mäletan, siis oli neil seal tsikliakusid kohapeal üsna palju. Ja müügimees oli ise ka rattur ning teemadega kursis, mina sain igatahes lisaks laadijale ka tarkust juurde.
-
- Postitusi: 42
- Liitunud: 13 Okt 2006, 00:17
- Tsikkel: Fat boy Lo
- Asukoht: Arizona US
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Lithium-ion aku
IIrimaal elades omasin LeMans 1000 mark V 1991 millel sama big block mootor. Moto pood kysis mega hinda aku eest kuna keegi eriti ei tee nii suure amperaaziga akusid mootorratastele. Samas yle tee asus traktori pood, kus oli happe aku miskile John Deer diisel mootoriga vaikke traktorile, vist oli mingi 28A/H aku 20 euro kantti. Kestis mul pea neli aastat ilma erilise extra laadimiseta. Aku suurs mootmetelt oli sama ainult korgid happe purkkidel olid siga suured. Et aku oma pessa saada, pidi yhe korgi eemaldama paigaldus ajaks. Kui aku oma pesas oli, sai korgi ilust tagasi monteeritud. Selle raha eest olin nous ostma aku igaks aastaks, aga kestis kurinahk pikalt. Moto pood kysis 360eurot aku eest, eri tellimus ja blaablaablaa.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8799
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 334 korda
- Kontakt:
Re: Lithium-ion aku
ei lähe sa nii suurde külma selle motikaga, et liitiumit mitte kaaluda. siin ikka suurtest miinustest jutt. ja soovitan ka patareid.ee, saad head nõu
-
Teema algataja - Postitusi: 1074
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Lithium-ion aku
netis ei tundunud eriti pakkumisi olevat, aga ilmselt tasub siis kohapeale minna ehk tõesti,
tobe on see et isegi odav aku võiks ju rohkem kui aasta kesta eriti kui veel automaat/säilituslaadija talvel peal oli kogu aeg.
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Lithium-ion aku
Kui tahad akut mis kestab ja jõuab korralikult käivitada siis ainus valik on YUASA. Hiina akudel on olematu käivitusvool ja tummisemat mootorit see käima ei pruugi vedadagi..
Aga kui on soov iga aasta mööda poode asjatada ja akuprobleemidega tegeleda siis ikka hiinakas..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Kaupmees
- Postitusi: 125
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Lithium-ion aku
Tere Ain
Patareid.ee valikust https://patareid.ee/est/yuasa-ytx20hl-b ... aivitusaku
kui liitiumi soov siis see kahjuks hetkel otsas https://patareid.ee/est/shido-ltx20l-liitium-ioon-aku , kuid tuleb uuesti mai jooksul.
Aga astu kindlasti esindusest läbi, meil ka Motokaup.ee hallata ja selle valikust palju asju näidata.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Lithium-ion aku
Ain kirjutas: ↑11 Mai 2019, 16:15Spoiler
Kui tahad akut mis kestab ja jõuab korralikult käivitada siis ainus valik on YUASA. Hiina akudel on olematu käivitusvool ja tummisemat mootorit see käima ei pruugi vedadagi..
Aga kui on soov iga aasta mööda poode asjatada ja akuprobleemidega tegeleda siis ikka hiinakas..
Oleks see nii lihtne,mitteHiina Varta ja Exide koolesid tsiklil ja autol PÄEVAPEALT ära- tuled sõidust ja kööga Bosch Silver vedas ka jeeli-jeeli garantiiaja lõpuni.
Domineerimisel kasutan nüüd Liitiumi- müstika, kuidas nii kergest ja väikeset akust nii palju särtsu välja tuleb
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Lithium-ion aku
yeekim kirjutas: ↑11 Mai 2019, 22:32Spoiler
Ain kirjutas: ↑11 Mai 2019, 16:15Kui tahad akut mis kestab ja jõuab korralikult käivitada siis ainus valik on YUASA. Hiina akudel on olematu käivitusvool ja tummisemat mootorit see käima ei pruugi vedadagi..
Aga kui on soov iga aasta mööda poode asjatada ja akuprobleemidega tegeleda siis ikka hiinakas..Oleks see nii lihtne,mitteHiina Varta ja Exide koolesid tsiklil ja autol PÄEVAPEALT ära- tuled sõidust ja kööga Bosch Silver vedas ka jeeli-jeeli garantiiaja lõpuni.
Domineerimisel kasutan nüüd Liitiumi- müstika, kuidas nii kergest ja väikeset akust nii palju särtsu välja tulebedu
Heh mul suht sama lugu nendega,Exide tegi talvel DSierral ainult kiuks-kiuks Mondeol Bosch Silver lõppes ennem garantiiaja lõppu ära nii et makk oli kah pime autos.tseki leidsin muidugi hiljem ülesse siis oli juba hilja Ameeriklasel kestis originaal Optima aku 10aastat, hiljem veel paadimootoril.YUASA kestis yamahal 10 aastat. vbl oleks veel kauem kestnud aga öökülmadega jai lihtsalt nõrgaks
-
Teema algataja - Postitusi: 1074
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Lithium-ion aku
Monstro kirjutas: ↑11 Mai 2019, 21:50Patareid.ee valikust https://patareid.ee/est/yuasa-ytx20hl-b ... aivitusaku
kui liitiumi soov siis see kahjuks hetkel otsas https://patareid.ee/est/shido-ltx20l-liitium-ioon-aku , kuid tuleb uuesti mai jooksul.
Aga astu kindlasti esindusest läbi, meil ka Motokaup.ee hallata ja selle valikust palju asju näidata.
Kuidas see Li-ion 7Ah versus tavaline 20Ah süsteem toimib?
Mingisugune garantii ka neil on ? tunduvad samamoodi "hiinakad" kui arvesse võtta et paljud soovitatud akud Moto Guzzi 1200 V2 mootorile on pigem 300€ kanti mujal interneeduses
ei ole tõesti tahtmist iga aasta uut osta
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 02:38
- Tsikkel: Tenere700, wr450f,V-strom,Jawa
- Asukoht: Pildiküla
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Lithium-ion aku
Aga mis on täna argument, et tavasõitja peaks rattale ostma üksjagu kallima Li aku?
Kui mõtlen oma tehnika peale siis kõigil on Yuasa AGM akud ja mingit muret pole olnud..Saanil aastast 2011 Tsiklitel vähe värskemad. ATV peal on samuti Yuasad kuna vints tarbib korralikult ja eesmärk on sõita mitte akumuredega tegeleda... Tsiklitel talveks akud maha ja aegajalt laadijaga täis. Isetühjenemine on Yuasal suht väike..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Lithium-ion aku
Ruum ja kaal. Kui ikka tavaline pliiaku ei mahu ära, siis peale LiIon aku muud varianti ei ole.
-
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Lithium-ion aku
Kordan üle...tavasõitjale! Mis puhkudel peaks tsiklil akuruum vähenema? Ok - mingi ümberehitus äkki..Aga kui paljud seda teevad? Ilmselt üksikud..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Lithium-ion aku
Moodsad e-starteriga krossikad ja enduurod näiteks
Re: Lithium-ion aku
Ain pidas tavasõitja all ilmselt silmas tänavasõitjat tavalise asfaldipilliga, mitte enduro või krossimehi. Need ikka natuke rohkemat kui tavasõitjad.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1945
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Lithium-ion aku
Khm, nüüd võtate hoogu maha, pole vaja viimase veretilgani enda veendumusi, tsikli marki ja kasutusala minna kaitsma ning teisele osapoolele, virtuaalset klistiiri teha.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 125
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Lithium-ion aku
Spoiler
indumen kirjutas: ↑12 Mai 2019, 10:45Monstro kirjutas: ↑11 Mai 2019, 21:50Patareid.ee valikust https://patareid.ee/est/yuasa-ytx20hl-b ... aivitusaku
kui liitiumi soov siis see kahjuks hetkel otsas https://patareid.ee/est/shido-ltx20l-liitium-ioon-aku , kuid tuleb uuesti mai jooksul.
Aga astu kindlasti esindusest läbi, meil ka Motokaup.ee hallata ja selle valikust palju asju näidata.
Kuidas see Li-ion 7Ah versus tavaline 20Ah süsteem toimib?
Mingisugune garantii ka neil on ? tunduvad samamoodi "hiinakad" kui arvesse võtta et paljud soovitatud akud Moto Guzzi 1200 V2 mootorile on pigem 300€ kanti mujal interneedusesei ole tõesti tahtmist iga aasta uut osta
Minu tarkus oleks siin see, et liitiumaku on käivitamiseks. Kui sul masinal peal mustmiljon tarbijat, külmkapp ja alarm, siis kasuta edasi pliiakut. Liitiumi eelis on ka olematu isetühjenemine. Jätad sügisel seisma ( muidugi juhul kui ratas on tehniliselt korras ja väikesed vampiirid tööd taustal ei tee) ja kevadel paned rahulikult ratta tööle. Ka kõik need väited, et nüüd minu aku ei pea garantiiaegagi vastu vms. peaks vaatama üle alguses 5 aspekti- kuskohast aku osteti ( saab järeldada palju edaspidiseid asju), kui vana see oli, kuidas oli hoitud, kuidas toimus aktiveerimine ja esimene laadimine. Siis ma tooks juba välja ratta enda seisukorra. Kas vana ratas või uus, kas tehniliselt korras või mitte. Kas korralikult laetud, mis tingimustel hoitakse jne. Minu enda Griso 1200 Yuasa aku pidas vastu 8 aastat. Uus omanik tuli muidugi kevadel uut akut ostma, sest jättis laadimatta
Kui rääkida "hiinakast" siis kõik on toodetud tänapäeval hiinas. Kuid hiinast võid saada ülikvaliteetse toote ka, kui oskad küsida ja saad aru et kvaliteedi eest tuleb maksta ka. Shido akudega meil siiani probleeme pole olnud (ptui, ptui, ptui). Kui rääkida hiina pliidest, siis näiteks 3 aasta jooksul on tagasi toodud ainult üks Fulbati aku, aga see ka unustati laadima panna. Minu soovitus alati kliendile on, et kui ostad iseendale ja ratas on plaanis hoida rohkem kui 2 aastat, osta Yuasa. Muus osas võib ökonoomiat taga ajada. Kuid Yuasa puhul tee ratas korda.
Re: Lithium-ion aku
Mul Yuasa, lasin üle-eelmisel talvel tühjaks. Noh jäi talveks peale ja meelde tuli siis, kui enam ei tulnud displeile mingit pilti ette ega teinud mingitki piuksu. Ostsin laadija, kütsin täis ja töötab tänaseni. Käesolev on siis 7-s hooaeg akul.
Sel talvel olin muidugi targem kah
Re: Lithium-ion aku
Mul on mingi BS-Battery. Kui enne talve lahti ühendan, siis kevadel veab ka ilma laadimata käima. Telefonilaadija-USB junn tõmbas paar korda 3-4V peale, aga võttis uuesti elu sisse. 1-2 korda aastas laen.
Autol on Varta aastast 2001, kui kord 2-3 nädala jooskul sõita, siis hoiab elu sees.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 125
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Lithium-ion aku
Spoiler
Forumist kirjutas: ↑12 Mai 2019, 23:11Mul on mingi BS-Battery. Kui enne talve lahti ühendan, siis kevadel veab ka ilma laadimata käima. Telefonilaadija-USB junn tõmbas paar korda 3-4V peale, aga võttis uuesti elu sisse. 1-2 korda aastas laen.
Autol on Varta aastast 2001, kui kord 2-3 nädala jooskul sõita, siis hoiab elu sees.
BS-Battery ja Fulbat on sisuliselt sama kaup, sama tootja.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 125
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Lithium-ion aku
Kes küsida oskab see ikka saab Teeme pidevalt kampaaniaid, hetkel ka näiteks akudel soodustus juba veebipoes olemas, mis üsna hea. Motokaup.ee soodustuse jaoks tasub astuda ise esindusest läbi või jälgida reklaami
kui kellegil konkreetne soov, siis kirjutage mulle karmo@motokaup.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 1074
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Lithium-ion aku
Kõik jutt õige ja olen ka kursis sellega, rattal pole ühtegi lisatarbijat, ainuke on tehase immo, spetsiaalselt sai ostetud uus aku + tark-laadija mis terve talve küljes oli, kevadel esimene käivitus oli ka ilus, siis peale esimest sõitu jäi paariks nädalaks seisma ja starter jõudis pool pööret teha ainult, hoolduses laeti ka õhtul täis, hommikul sama seis, ratta enda laadimine on ka korras väidetavalt, hetkel seisab varju all seesama automaatlaadija küljes, saab sõidud tehtud, aga kauemaks ei julge kuskile minna, tahaks ennem siiski veenduda et mingit muud kala pole kui jälle 100+€ aku alla magama panna
kogemused on seinast seina kes sõidab aastaid mingi vuffliga kellel surevad ka korraliku tootja kõrgema seeria mudelid ära.
iseenesest tundub Liitium minu vajadustele piisama praeguses valguses, kuna lisavarustust rattal pole, aga V2 käivitamiseks kuluks kõvem särts ära küll.
esialgse info ja idee ammutasin sellest videost:
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Lithium-ion aku
Spetsialistina oskad öelda, kas murutraktori akut võib sobivate parameetrite korral tsiklil kasutada?
Näiteks:
https://patareid.ee/est/fulbat-u1r-9-ag ... cca-garden
https://patareid.ee/est/yuasa-u1r-12v-3 ... en-pliiaku
Selle asemel:
https://patareid.ee/est/varta-powerspor ... aivitusaku
Mis lifepo4 akusid puudutab, siis mul seisis ratas külmas garaazis talv läbi, juhtmed peal ja läks ilma hooldamata käima aprillis. Väiksed, võimsad.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 125
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Lithium-ion aku
Tort kirjutas: ↑13 Mai 2019, 11:19Spoiler
Spetsialistina oskad öelda, kas murutraktori akut võib sobivate parameetrite korral tsiklil kasutada?
Näiteks:
https://patareid.ee/est/fulbat-u1r-9-ag ... cca-garden
https://patareid.ee/est/yuasa-u1r-12v-3 ... en-pliiakuSelle asemel:
https://patareid.ee/est/varta-powerspor ... aivitusaku
Mis lifepo4 akusid puudutab, siis mul seisis ratas külmas garaazis talv läbi, juhtmed peal ja läks ilma hooldamata käima aprillis. Väiksed, võimsad.
jah võib küll kasutada ja need Fulbat U1 ja U1R on väga head akud - hoolduvabad, AGM. Klemmide osas peab vaatama, kas mahub peale - tsikli akul on need uputatud, Murutraktoril ulatuvad üleval välja.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 125
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Lithium-ion aku
indumen kirjutas: ↑13 Mai 2019, 11:17Spoiler
Kõik jutt õige ja olen ka kursis sellega, rattal pole ühtegi lisatarbijat, ainuke on tehase immo, spetsiaalselt sai ostetud uus aku + tark-laadija mis terve talve küljes oli, kevadel esimene käivitus oli ka ilus, siis peale esimest sõitu jäi paariks nädalaks seisma ja starter jõudis pool pööret teha ainult, hoolduses laeti ka õhtul täis, hommikul sama seis, ratta enda laadimine on ka korras väidetavalt, hetkel seisab varju all seesama automaatlaadija küljes, saab sõidud tehtud, aga kauemaks ei julge kuskile minna, tahaks ennem siiski veenduda et mingit muud kala pole kui jälle 100+€ aku alla magama panna
kogemused on seinast seina kes sõidab aastaid mingi vuffliga kellel surevad ka korraliku tootja kõrgema seeria mudelid ära.
iseenesest tundub Liitium minu vajadustele piisama praeguses valguses, kuna lisavarustust rattal pole, aga V2 käivitamiseks kuluks kõvem särts ära küll.
esialgse info ja idee ammutasin sellest videost:
Nö. targad laadijad panevad oma algoritmidega pange, kui masinal on peal mingi tarbija. Ma ei tea mis marki laadijat konkreetselt kasutad, kuid kunagi oli Ctek selles osas probleeme, nüüd enam mitte. Meie pakutav Noco'l sellega probleeme ei ole. Üldjuhul on nendes tarkades laadijates sees funktsioon, et korra nädalas peaksid tegema nö restardi, et kuskil nö ummikusse jäänud ei ole. Kuid kõigi brändide ja mudelite kohapealt ei oska öelda. Ise soovitaks ikka kasvõi paari kuu tagant ise selline restart teha. Sinu konkreetne aku, kui enam üldse ei pea peale laadimist on omadega õhtal. Võid tuua ka selle aku kontrolli - laeme ise täis, teeme koormustestid ja pilt selgem.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Lithium-ion aku
Väga hea. Kõrgus on antud specsides klemmidega koos?
Muidu konkreetne aku teie lehel PxLxK 187x127x181, aga tootja lehel 195x125x176 (https://fulbat.com/garden/batteries/sla-battery/)
-
- Kaupmees
- Postitusi: 125
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Lithium-ion aku
Tort kirjutas: ↑13 Mai 2019, 12:27Väga hea. Kõrgus on antud specsides klemmidega koos?
Muidu konkreetne aku teie lehel PxLxK 187x127x181, aga tootja lehel 195x125x176 (https://fulbat.com/garden/batteries/sla-battery/)
mõõtsin üle, kõrgus 176mm koos klemmidega, aku enda korpuse kõrgus 156mm. Pikkus 195 , paksus 125mm
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.