Saalede vahetuse intervall võidusõidus?


Lembit
Postitusi: 223
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Saalede vahetuse intervall võidusõidus?

Lugemata postitus Postitas Lembit »

Kui kepsusaaled jäävad kasvõi natukesekski kuivale, siis on nende eluiga pigem loetav sekundite, kui tundidega. Seega õlitus kurvijõudude korral tuleks kindlasti korda saada. Kuiv karter on muidugi väga hea variant, aga kui see on keelatud, siis võiks mõelda kas Accusump tüüpi lahendusele või ka lihtsalt täiendavatele vaheseintele karteris.
Kui õlitusega on kõik korras, siis tehase pööretepiiraja juures peakski olema kepsusaalede eluiga väga pikk. Pööretevahemikku tõstes on juba arvutada ja katsetada vaja. Ei ole ju teada täpselt, mis pöörete juures kepsu alumine silm deformeeruma hakkab ning see mõjutab õlikile paksust saale ja väntvõlli vahel.

Kolvid tasakaalustavad endid esmaste vibratsioonide osas. Jõud, mis tekivad 2 korda iga mootoripöörde jooksul seetõttu, et kolb liigub ülemise poole kolvikäigust kiiremini, kui alumise poole, tasakaalustatakse selle 2 korda kiiremini pöörleva tasakaalustusvõlliga.
Kui tahad katsetada, siis tõenäoliselt võid tasakaalustusvõlli välja visata. Samas võib siis olenevalt mootorikinnitustest mingeid põnevaid vibratsioone ka raami kanduda, mis siis mingeid asju lammutama asuvad.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”