Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pühak »

TiitX11 kirjutas: 03 Mai 2019, 09:23
Spoiler
pühak kirjutas: 01 Mai 2019, 21:25
TiitX11 kirjutas: 01 Mai 2019, 08:14
pühak kirjutas: 30 Apr 2019, 23:23

Üks netituttav somm sai oma VN 1500 Classicust umbes 120 hp ilma föönita kätte. Suuremad karpad ja kaante portimine oli põhitegevus. Üle saja obese ei saanud aga dünos mõõta, sest sidur enam ei pidanud, ei aidanud enam kangemad vedrud ega ka võimsamate mudelite kettad. See 120 oli siis pe*sedüno järgi ja vist ka stendi omaniku arvamuse järgi pakutud.

Väga huvitav! VN1500 on stockis (olenevalt versioonist) 62-75HJ mootorist. Dynos 13% vähem, eeldan, et üle 100 saamiseks pidi nii kubatuuri kui surveastet tõstma ilma selleta on ebareaalne. Samas aga iga mootor on erinev, minu paketil pidi tulema 135HJ ja 210NM dyno, tegelikult 129,8 ja 200. Erinevused on aga palju üldse mootorid erinevad %-des? Seda ei tea aga eeldan, et 5% kindlasti :D

Kui soomet oskad, siis loe tsikliehitaja enda jutt läbi: http://www.vulcanriders.fi/forum/index.php?topic=586.0

Kahju, et viitelehed ei avane. Warrior 1800 sai 92hj tagarattast, seal oli kõik vahetatud, kolvid klapid, klapivedrud, nukad, suur metall õhufilter. Rohkem mitte grammigi, see jäi 2:1-s sumbutajaga piiriks. Kui oleks sirged torud ehk veel midagi. Juttu on 100-st mitte 120-st hobusest, see on reaalne. 120 ja üle on juba ulme, kui turboga siis küll, ilma kohe kuidagi ei tule. Sama jutt Motosped mootorist, ka mul on see variant. Dyno pingid võivad valetada, mulle lubati 135hj ja 210NM tegelikult 130 ja 200NM. Vahe ei ole suur aga ikkagi kõigub isendite kaupa.

Ta kõige viimases postituses pakub, et ettevaatlikult hinnates on 120hp väntvõllilt. Viitelehed on tõenäoliselt aja jooksul vanaks läinud, kui ta tsiklit ehitas ja järjepanu postitas, siis olid küll olemas, aga ma nende sisu tõesti enam ei mäleta. Seal viimases postituses lubab ka, et kui rahakott võimaldab Thunderi siduri osta (ära minu käest selle kohta täpsustust küsi), siis läheb dünosse. Aga kas pole siis seni seda külge pannud või on blogipidamisest ära väsinud, ei tea.
Samas, viimase lehekülje keskel (tsiklipildiga postitus) kirjutab, et proovis true duals-2-2 sumpat. Hääled olevat lõbusad olnud, aga vähemalt 30% väänet oli ära kadunud, ei driftinud enam ainult gaasiandmisega, nagu 2-1 sumpaga tegi.

Edit: Huvitav, kaugele see forsseerimise teooria siin areneb? (ja viskan puid alla) Peaks vist omaette teemaks splittima? :D

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”