Rumalad või segased küsimused jms
Re: Rumalad või segased küsimused jms
15% kadu arvestatakse tavaliselt justnimelt autodel. Tsiklil ja kettülekandel on pigem väiksem kadu kui autol diffriga (või siis kardaani ja diffriga), aga tsikli puhul oleneb palju ka sellest millise ketiga on tegu ja kui hästi või halvasti see parasjagu "lippab" ning kuidas on kett reguleeritud. Külm, tihedate rõngastega korralikult ära s'ttanud 530 kett vs. rõngasteta puhas ja just õlitatud ning soojaks sõidetud 520 kett liiguvad ikka VÄGA erinevalt nagu praktika on näidanud. Mõni kett on vastu talve tsikli küljes nii tuuga, et lülisid omavahel liigutada saab vaid reaalset jõudu rakendades, ja seda on sõitma hakates ikka väga selgelt tunda.
Lisaks, tsiklil on reegline märgisidur ehk sidur lendab ringi õlivannis. Autodel on kuiv. Kokkuvõttes on kogu drivetrain loss mumeelest umbes sama mis autodel, vähemalt nii paistab enamasti igasugustest testides ja dünodest võrreldes manufac. avaldatud vändanumbritega
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.