Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas: ↑01 Mai 2019, 11:47Cossie, mul on ju nüüdsest ka 190 kit olemas, mille vahetab üksteise vahel(360ga) umbes pooletunniga ümber.
Tegelikult igasuguste suurt reklaami tegevate firmade ja head interneti reputatsiooni omavaid tsiklite turbotamis butiike ei tasu 100% uskuda. Mul on ühe rattapealt nãide olemas, mis osteti Inglismaalt soome( pead ei anna kas oli BigCC või muu) kuid lubati 400hp ja pidi ilge püss olema. Omanik tuli siis dynosse (sama koht kus mina käin) jutuga, et natuke võimsust vähemaks võtta, et keeruline sõita. Umbes 300hp või nii oleks küll. Tegelikkus oli see, et pidi hoopis rõhku tõstma et saada üldsegi 300 kätte
![]()
. Samasugust õhku müüb klientidele ka ProBoost. Müüakse sulle 300hp ratas, kus tegelikult 200 jne. Endale tundub ka, et seal inglismaal elatakse natuke pilvede peal, eriti BigCC, sest alla 500hp rattaid, isegi 1000cc seas näeb vähe l. Ilmselt on neil lihtsalt rohkem optimistlikud dünod.
Selle nimi on reklaam! Räägi sina ka nagu habemega anekdoodis. 500 ja üle selle on ikka busa mootoriga saavutatud ja täielik ümberehitus alates kepsudest ja laagrlitest. Kui küsida mis on "võimas" siis see on suhteline ja enamsti jääb kinni sõiduskustesse. Nagu Ghost sõita kus 300-lt tagarattale ja minema ei saa ENAMUS hakkama. Minu nägemuses jääb tänavasõidu ratta piir kusagile 300hj piirimaile, üle selle pole enam juhitav. Dynopinkidel on erinevused ja mitte väiksed, enamus kalibreerimata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.