Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Eks näis jah mis teeb, eks ihukarvad püsti ootan siis, kui kräunutab teda. Viimast küll võtma ei lähe hetkel jah, peale saab alati keerata.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Põhimõtteliselt on target saavutatud. Mul on nüüd maailma võimsaim Kawasaki Z1000.
Sai hetkel Dynojetti saadetud kiri, et nad saadaksid mulle koodi millega rpm viia 12k kanti, siis oleks selle sama 1.5bariga 400hp piir katki. Kuid nukkade tööga pole ma rahul, turbo ärkab liiga hilja ikkagi. Ning millegipärast on mootoril ka naha-haigus tekkinud, ehk siis Car Rep firma nimeline mattmust värv alumiinium mootori peal ei funka. Tuleb siis ka järgmine talv kone korraks lauale võtta, nukad üle kraadida ja mootor Kickass tuningusse värvi saata. Kütusena kasutusel hetkel RE85
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Palju väänet tuli, seda siit ei loe välja.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
100nm rohkem, kui eelmise setupiga. Lähipäevil siin loodan uuesti pinki saada ratta, ning seadistus lõpui viia.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ära ainult laiali lase! Igal asjal on koormuse piirid, oleks mingi R4 ja 2000-ne siis küll aga 1000-st seda välja võtta on liiga palju. Saad ka tänava legaalseks?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mootori sisu on selline, et kannatab keerata niipalju, kui see turbo toodab, aga vaja on veel bensiinile ka map teha, et eestis sõita kannataks. Bensuga jätab rõhu umbes 1 bar kanti.
405k vaatamist saanud see teema siin juba
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas on vaja tuua eribensiini? Shell-il vist on mingi "racing" mida saksas müüakse, kasutatakse ferraridel ja mujal eriti forsseeritud autodel. Ega tsikkel pole töömasin mida pidevalt kasutatakse, piisab kui hooajale tuua 100-200l korralikku bensiini ja sõita juba sellega. See on väike kulu sellise klassi masinal, hullem on kui s**t bensiin (mis eestis on!) rikub midagi ära.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
EI ole vaja mingit eribensiini, tavaline 98 kõlbab väga hästi, lihtsalt rõhku ei kannata keerata niipalju kui etanooliga(RE85). Suure jõu teeme re85-ga ning siis teine map bensiini jaoks(98), ning lenksule paigaldan nupu, mida siis vajutada vastavalt sellele, mida paaki kallan. Shellil on jah V-power olemas, kuid too pole midagi parem, kui tava 98.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Flex-fuel sensorit ei ole plaanis kasutada?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
TiitX11 kirjutas: ↑28 Apr 2019, 11:30Kas on vaja tuua eribensiini? Shell-il vist on mingi "racing" mida saksas müüakse, kasutatakse ferraridel ja mujal eriti forsseeritud autodel. Ega tsikkel pole töömasin mida pidevalt kasutatakse, piisab kui hooajale tuua 100-200l korralikku bensiini ja sõita juba sellega. See on väike kulu sellise klassi masinal, hullem on kui s**t bensiin (mis eestis on!) rikub midagi ära.
See "racing" on oktaanarvuga 101. Pole midagi erilist. Etanooliga kütuse oktaanarv on kõrgem+muud eelised.
Aga 405k vaatamist pole imestada. Ilmselt kõige tõsisem projektipäevik siin foorumis.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pole uurinud, kas mingit sensorit üldse saaks PC3-ga tööle. Enamused ju standalone ecud millega saab kasutada
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
400hj dynost? Ghost-il oli vist 550? See on üliäge, aga juhitavus lühikese teljevahega? Palju kogukaal tuleb kui kõik vedelikud tangitud? Eeldan, et tavasõiduks tuleb mingi nõrgem seade panna, kui rutskat keerad siis kohe ots püsti ja tagaratas ringi. Vulcani-l on tagarattast 200NM, siin 263NM ja kaal ka väiksem.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
TiitX, see jõud polegi sealt välja pigistatud selleks, et sellega midagi asjalikku peale hakata. Minu arust on tegemist katsetuse, aretamisega, piiride nihutamisega ja no resursside olemasolul ehitada numbrite järgi see "kõige-kõigem". Juhitavus läks juba siis metsa, kui teerulliks ehitati, öhlinsitega natuke sai ehk tagasi.... Seda ratast pole ehitatud kurvide ega sirgete jaoks, vaid lihtsalt "all-go, all-show"....
Inglased pakuvad muuseas Busale 1000hp turbokit'i müüa, sellega pole mitte mingit juhitavust ju kui puhuma hakkab.....
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tiidul läksid silmad põlema ja mõtted liikusid Vulcani föönitamise peale
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vulcan on cruiser ja sellest 130hj tegelikult piisab ka kahekesi. Suured kohvrid olid probleemiks, kui kiirus üle 200 siis kippus ujuma. Nüüd panin väikesed ja pole saanud proovida sest 10min. tagasi sai peale pandud
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Üks netituttav somm sai oma VN 1500 Classicust umbes 120 hp ilma föönita kätte. Suuremad karpad ja kaante portimine oli põhitegevus. Üle saja obese ei saanud aga dünos mõõta, sest sidur enam ei pidanud, ei aidanud enam kangemad vedrud ega ka võimsamate mudelite kettad. See 120 oli siis pe*sedüno järgi ja vist ka stendi omaniku arvamuse järgi pakutud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
pühak kirjutas: ↑30 Apr 2019, 23:23Üks netituttav somm sai oma VN 1500 Classicust umbes 120 hp ilma föönita kätte. Suuremad karpad ja kaante portimine oli põhitegevus. Üle saja obese ei saanud aga dünos mõõta, sest sidur enam ei pidanud, ei aidanud enam kangemad vedrud ega ka võimsamate mudelite kettad. See 120 oli siis pe*sedüno järgi ja vist ka stendi omaniku arvamuse järgi pakutud.
Väga huvitav! VN1500 on stockis (olenevalt versioonist) 62-75HJ mootorist. Dynos 13% vähem, eeldan, et üle 100 saamiseks pidi nii kubatuuri kui surveastet tõstma ilma selleta on ebareaalne. Samas aga iga mootor on erinev, minu paketil pidi tulema 135HJ ja 210NM dyno, tegelikult 129,8 ja 200. Erinevused on aga palju üldse mootorid erinevad %-des? Seda ei tea aga eeldan, et 5% kindlasti
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Cossie, mul on ju nüüdsest ka 190 kit olemas, mille vahetab üksteise vahel(360ga) umbes pooletunniga ümber. Tegelikult igasuguste suurt reklaami tegevate firmade ja head interneti reputatsiooni omavaid tsiklite turbotamis butiike ei tasu 100% uskuda. Mul on ühe rattapealt nãide olemas, mis osteti Inglismaalt soome( pead ei anna kas oli BigCC või muu) kuid lubati 400hp ja pidi ilge püss olema. Omanik tuli siis dynosse (sama koht kus mina käin) jutuga, et natuke võimsust vähemaks võtta, et keeruline sõita. Umbes 300hp või nii oleks küll. Tegelikkus oli see, et pidi hoopis rõhku tõstma et saada üldsegi 300 kätte
. Samasugust õhku müüb klientidele ka ProBoost. Müüakse sulle 300hp ratas, kus tegelikult 200 jne. Endale tundub ka, et seal inglismaal elatakse natuke pilvede peal, eriti BigCC, sest alla 500hp rattaid, isegi 1000cc seas näeb vähe l. Ilmselt on neil lihtsalt rohkem optimistlikud dünod.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väga võimalik rasmus. Aga sul on esiratas ka ju sama lai kui tagumine, see ju ka just juhitavusele head ei tee.... No vähemalt on kiiruseindeksid nüüd korralikud ja saad ka kiirendusel aega sõita proovida
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas: ↑01 Mai 2019, 11:47Cossie, mul on ju nüüdsest ka 190 kit olemas, mille vahetab üksteise vahel(360ga) umbes pooletunniga ümber.
Tegelikult igasuguste suurt reklaami tegevate firmade ja head interneti reputatsiooni omavaid tsiklite turbotamis butiike ei tasu 100% uskuda. Mul on ühe rattapealt nãide olemas, mis osteti Inglismaalt soome( pead ei anna kas oli BigCC või muu) kuid lubati 400hp ja pidi ilge püss olema. Omanik tuli siis dynosse (sama koht kus mina käin) jutuga, et natuke võimsust vähemaks võtta, et keeruline sõita. Umbes 300hp või nii oleks küll. Tegelikkus oli see, et pidi hoopis rõhku tõstma et saada üldsegi 300 kätte
![]()
. Samasugust õhku müüb klientidele ka ProBoost. Müüakse sulle 300hp ratas, kus tegelikult 200 jne. Endale tundub ka, et seal inglismaal elatakse natuke pilvede peal, eriti BigCC, sest alla 500hp rattaid, isegi 1000cc seas näeb vähe l. Ilmselt on neil lihtsalt rohkem optimistlikud dünod.
Selle nimi on reklaam! Räägi sina ka nagu habemega anekdoodis. 500 ja üle selle on ikka busa mootoriga saavutatud ja täielik ümberehitus alates kepsudest ja laagrlitest. Kui küsida mis on "võimas" siis see on suhteline ja enamsti jääb kinni sõiduskustesse. Nagu Ghost sõita kus 300-lt tagarattale ja minema ei saa ENAMUS hakkama. Minu nägemuses jääb tänavasõidu ratta piir kusagile 300hj piirimaile, üle selle pole enam juhitav. Dynopinkidel on erinevused ja mitte väiksed, enamus kalibreerimata.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma mõtlesin hetkel kilokiksereid ehk gsxr-1000 rattaid. Busa on busa, tollega 500 saavutada tänapäeval on väga lihtne. Bolt on jupid poest ja dynosse. Lihtsalt raha peab olema.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
TiitX11 kirjutas: ↑01 Mai 2019, 08:14Spoiler
pühak kirjutas: ↑30 Apr 2019, 23:23Üks netituttav somm sai oma VN 1500 Classicust umbes 120 hp ilma föönita kätte. Suuremad karpad ja kaante portimine oli põhitegevus. Üle saja obese ei saanud aga dünos mõõta, sest sidur enam ei pidanud, ei aidanud enam kangemad vedrud ega ka võimsamate mudelite kettad. See 120 oli siis pe*sedüno järgi ja vist ka stendi omaniku arvamuse järgi pakutud.
Väga huvitav! VN1500 on stockis (olenevalt versioonist) 62-75HJ mootorist. Dynos 13% vähem, eeldan, et üle 100 saamiseks pidi nii kubatuuri kui surveastet tõstma ilma selleta on ebareaalne. Samas aga iga mootor on erinev, minu paketil pidi tulema 135HJ ja 210NM dyno, tegelikult 129,8 ja 200. Erinevused on aga palju üldse mootorid erinevad %-des? Seda ei tea aga eeldan, et 5% kindlasti
Kui soomet oskad, siis loe tsikliehitaja enda jutt läbi: http://www.vulcanriders.fi/forum/index.php?topic=586.0
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
pühak kirjutas: ↑01 Mai 2019, 21:25TiitX11 kirjutas: ↑01 Mai 2019, 08:14Spoiler
pühak kirjutas: ↑30 Apr 2019, 23:23Üks netituttav somm sai oma VN 1500 Classicust umbes 120 hp ilma föönita kätte. Suuremad karpad ja kaante portimine oli põhitegevus. Üle saja obese ei saanud aga dünos mõõta, sest sidur enam ei pidanud, ei aidanud enam kangemad vedrud ega ka võimsamate mudelite kettad. See 120 oli siis pe*sedüno järgi ja vist ka stendi omaniku arvamuse järgi pakutud.
Väga huvitav! VN1500 on stockis (olenevalt versioonist) 62-75HJ mootorist. Dynos 13% vähem, eeldan, et üle 100 saamiseks pidi nii kubatuuri kui surveastet tõstma ilma selleta on ebareaalne. Samas aga iga mootor on erinev, minu paketil pidi tulema 135HJ ja 210NM dyno, tegelikult 129,8 ja 200. Erinevused on aga palju üldse mootorid erinevad %-des? Seda ei tea aga eeldan, et 5% kindlasti
Kui soomet oskad, siis loe tsikliehitaja enda jutt läbi: http://www.vulcanriders.fi/forum/index.php?topic=586.0
Kahju, et viitelehed ei avane. Warrior 1800 sai 92hj tagarattast, seal oli kõik vahetatud, kolvid klapid, klapivedrud, nukad, suur metall õhufilter. Rohkem mitte grammigi, see jäi 2:1-s sumbutajaga piiriks. Kui oleks sirged torud ehk veel midagi. Juttu on 100-st mitte 120-st hobusest, see on reaalne. 120 ja üle on juba ulme, kui turboga siis küll, ilma kohe kuidagi ei tule. Sama jutt Motosped mootorist, ka mul on see variant. Dyno pingid võivad valetada, mulle lubati 135hj ja 210NM tegelikult 130 ja 200NM. Vahe ei ole suur aga ikkagi kõigub isendite kaupa.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
TiitX11 kirjutas: ↑03 Mai 2019, 09:23Spoiler
pühak kirjutas: ↑01 Mai 2019, 21:25TiitX11 kirjutas: ↑01 Mai 2019, 08:14pühak kirjutas: ↑30 Apr 2019, 23:23Üks netituttav somm sai oma VN 1500 Classicust umbes 120 hp ilma föönita kätte. Suuremad karpad ja kaante portimine oli põhitegevus. Üle saja obese ei saanud aga dünos mõõta, sest sidur enam ei pidanud, ei aidanud enam kangemad vedrud ega ka võimsamate mudelite kettad. See 120 oli siis pe*sedüno järgi ja vist ka stendi omaniku arvamuse järgi pakutud.
Väga huvitav! VN1500 on stockis (olenevalt versioonist) 62-75HJ mootorist. Dynos 13% vähem, eeldan, et üle 100 saamiseks pidi nii kubatuuri kui surveastet tõstma ilma selleta on ebareaalne. Samas aga iga mootor on erinev, minu paketil pidi tulema 135HJ ja 210NM dyno, tegelikult 129,8 ja 200. Erinevused on aga palju üldse mootorid erinevad %-des? Seda ei tea aga eeldan, et 5% kindlasti
Kui soomet oskad, siis loe tsikliehitaja enda jutt läbi: http://www.vulcanriders.fi/forum/index.php?topic=586.0
Kahju, et viitelehed ei avane. Warrior 1800 sai 92hj tagarattast, seal oli kõik vahetatud, kolvid klapid, klapivedrud, nukad, suur metall õhufilter. Rohkem mitte grammigi, see jäi 2:1-s sumbutajaga piiriks. Kui oleks sirged torud ehk veel midagi. Juttu on 100-st mitte 120-st hobusest, see on reaalne. 120 ja üle on juba ulme, kui turboga siis küll, ilma kohe kuidagi ei tule. Sama jutt Motosped mootorist, ka mul on see variant. Dyno pingid võivad valetada, mulle lubati 135hj ja 210NM tegelikult 130 ja 200NM. Vahe ei ole suur aga ikkagi kõigub isendite kaupa.
Ta kõige viimases postituses pakub, et ettevaatlikult hinnates on 120hp väntvõllilt. Viitelehed on tõenäoliselt aja jooksul vanaks läinud, kui ta tsiklit ehitas ja järjepanu postitas, siis olid küll olemas, aga ma nende sisu tõesti enam ei mäleta. Seal viimases postituses lubab ka, et kui rahakott võimaldab Thunderi siduri osta (ära minu käest selle kohta täpsustust küsi), siis läheb dünosse. Aga kas pole siis seni seda külge pannud või on blogipidamisest ära väsinud, ei tea.
Samas, viimase lehekülje keskel (tsiklipildiga postitus) kirjutab, et proovis true duals-2-2 sumpat. Hääled olevat lõbusad olnud, aga vähemalt 30% väänet oli ära kadunud, ei driftinud enam ainult gaasiandmisega, nagu 2-1 sumpaga tegi.
Edit: Huvitav, kaugele see forsseerimise teooria siin areneb? (ja viskan puid alla) Peaks vist omaette teemaks splittima?
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Te räägite miskitest imelikest võrridest konkreetse rattateemas kus tagarattast tuleb 400hobust
Sobiksite sinna rumalate teemasse oma aruteluga
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Neil seal äkki mingi pound vs euro kursi koefitsent arvutuses sees
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
2-1-ühele sumpsiga tuleb min. 5% jõudu ja väänet juurde. Parema tuulutuse arvel.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vahelduseks siis jälle mootor maha, mis siin suve alguses ikka teha on. Teise dünosessiooni ajal ei leidnud enam 5-6 käiku üles. Eelmisel korral kõik töötas kenasti, kuid nüüd pinki pannes oleks viimase 2 käigu kohal nagu tühi koht. Müstika. Kakkusin esimesena karteri maha, et näha kas on midagi paigast ära, kõik tundub korras olevat. Hammad pole puhtaks pühkinud, käigukahvlid sirged jne. Õli äravooluga ka mingi jama, tuleb toda modida veits, kuna sumpa ning isegi rõhutoru oli õline. Viimase puhul võib see mootorile täis kap remonti tähendada jälle kui õigel ajal jaole ei satu. Õnneks mul leidus teine orig kast riiulist seega saab ümber visatud ja loodan ikkagi sõita varsti…
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ainuke koht kus see masin veereb on dyno
edu ja
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Käekõrval on ka veerend üsna palju Aga tegelikult, olen ma seda käigukasti jama juba pikemalt oodanud. Pole ju kunagi miskit viga sellel olnud ja kuna kõik ülejäänud osa mootoris on välja vahetatud, siis käimar on ikka veel täiesti stock. Kui originaalis on 93nm, siis eelmine kord oli juba 180nm ning nüüd 262nm...ei ole vist tehases väga mõeldud sellele, et nii palju nm peaks kunagi see kast nägema. Samas ei kujuta ette, mis billet kast maksaks, kui laseks kuskil teha. Peaks vist mingisuguse organi ära müüma.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.