Läks katki BMW K72 originaal plastik kohver.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Läks katki BMW K72 originaal plastik kohver.
Mure selline, et ei saa kohvri raami küljest maha. Lukk mis teda kinni hoiab ei lähe lahti. See osa kust tõmbama peab toimib aga lukk ei reageeri.
On kellegil kogemust?
Viimasel juhul läheb kruvikaga lukku vahele ja jõuga teda laiali viia.
Muidugi pidi see naisega juhtuma kui ta on 1000 km. eemal
https://www.bmw-motorrad-bohling.com/bm ... s-k72.html
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 03 Aug 2016, 00:30
- Tsikkel: Yamaha XJR1200
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 10 korda
- Kontakt:
Re: Läks katki BMW K72 originaal plastik kohver.
Äkki naine ei tule selle peale, et võiks mingit määret lukku lasta (WD40, tavaline toiduõli vms). Kuigi ma ei tea täpselt selle kohvi lukusüsteemi.
VB liiga pingul ka, et peab kokku suruma samal ajal kui keerata.
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Läks katki BMW K72 originaal plastik kohver.
Olin samal arvamusel, et suru kohver vastu raami ja proovi siis. Aga ütleb, et proovis kuid ei midagi.
Hetkel arvan, et kas peale panekuga läks lukk kuidagi viltu kinni või selle sanga ja lukku vahel olev mehhanism läks katki, ei tea täpselt ise kuidas ta töötab.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Läks katki BMW K72 originaal plastik kohver.
Ei tea mis viga oli.
Aga peale seda kui naine käis külili selle kohvri peale kõik hakkas toimima.
Ju siis oli kuidagi viltu lukku läinud.
Teema võib kustutada.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Läks katki BMW K72 originaal plastik kohver.
Päris ootamatu lahendus, kuid hea, et korda sai.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.