HD road king või heritage
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
- Tsikkel: GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: HD road king või heritage
GSA on RT´st natuke raskem ja kõrgem. GS jälle natuke kergem ja kõrgem kui RT. Peamiselt tuleb erinevus paagist (GS 20l, RT 25l ja GSA 33l) ja vedrustuse käigust. Tänapäeval on ka omajagu "madala" vedrustusega GSA´sid liikvel. Sadulaid ka kolme kõrgust, omale sobiva leiab ikka. RT ja GSA valikust kipub kõik nagu GSA kasuks olema ja kui see raske tundub siis GS. Võrrelda saab neid omavahel põlvkonniti. LC on mõnikümmend kg raskem kui õli-õhkjahutusega. Sõites ausalt öeldes tundub LC vähemalt sama kerge või kergemgi. Jõudu on LC´l muidugi meeldivalt palju rohkem.
Mina valisin viimase õli-õhkjahutusega ratta, sest too tundub kuidagi isikupärasem ja päris "BMW" ning LC on rohkem juba Jaapan aga see on sügavalt maitseasi. LC´l on selgelt rohkem gadget´eid, on selgelt võimsam ja LED tuli on selgelt parem kui varasemad. Aga kuskil seal japan-style suunatulelüliti ja õlis istuva geneka vahel on nagu osa seda Baierimaa hõngu kaduma läinud. Paberil on muidugi uuem alati parem.
Edit:
Siit saad hea ülevaate sadulakõrgustest ja mis võimalused on olemas tehase poolt.
https://www.bmw-motorrad.co.uk/en/exper ... rview.html
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.