HD road king või heritage

Kasutaja avatar

sarikas
Postitusi: 111
Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
Tsikkel: GSA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 8 korda

Re: HD road king või heritage

Lugemata postitus Postitas sarikas »

GSA on RT´st natuke raskem ja kõrgem. GS jälle natuke kergem ja kõrgem kui RT. Peamiselt tuleb erinevus paagist (GS 20l, RT 25l ja GSA 33l) ja vedrustuse käigust. Tänapäeval on ka omajagu "madala" vedrustusega GSA´sid liikvel. Sadulaid ka kolme kõrgust, omale sobiva leiab ikka. RT ja GSA valikust kipub kõik nagu GSA kasuks olema ja kui see raske tundub siis GS. Võrrelda saab neid omavahel põlvkonniti. LC on mõnikümmend kg raskem kui õli-õhkjahutusega. Sõites ausalt öeldes tundub LC vähemalt sama kerge või kergemgi. Jõudu on LC´l muidugi meeldivalt palju rohkem.
Mina valisin viimase õli-õhkjahutusega ratta, sest too tundub kuidagi isikupärasem ja päris "BMW" ning LC on rohkem juba Jaapan aga see on sügavalt maitseasi. LC´l on selgelt rohkem gadget´eid, on selgelt võimsam ja LED tuli on selgelt parem kui varasemad. Aga kuskil seal japan-style suunatulelüliti ja õlis istuva geneka vahel on nagu osa seda Baierimaa hõngu kaduma läinud. Paberil on muidugi uuem alati parem.

Edit:
Siit saad hea ülevaate sadulakõrgustest ja mis võimalused on olemas tehase poolt.
https://www.bmw-motorrad.co.uk/en/exper ... rview.html

VN800 ´95 -> XVS1100 ´05 -> ZX-6R ´99 -> CBR600 F4 ´00 -> R1150GS ´02 -> CBR1100 XX ´96 -> XTZ750 ´91 -> R1200GS '05 -> R1200GSA '12

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”