hornet 600 vs yamaha FZ6
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
hornet 600 vs yamaha FZ6
Viimased kogemused on rohkem kui 10a vanad (minsk ja jawa). Vahepeal olen tegelenud maisemate muredega ja nüüd olen lõpuks jõudnud niikaugele, et tahaks osta midagi hingele. Sõelale on jäänud FZ6 ja hornet 600. On kellelgi kogemusi? või hoopis FZ6 S (gondliga ja minuarust nac kole)? või äkki hoopis juba hornet 900 (äkki liiga vihane)? Ise olen hetkel nac rohkem yamu poole kaldu kuna uuem mudel, aluraam jne.
ZX10R '12
KX250F '14
KX250F '14
Kaalusin ise suht pikalt FZ6S ostmist, käisin ikka mitu korda yamu keskuses kiibitsemas. Gondel mind ei häirinud, küll aga see high tech spidokas, mis vihmaga pidi kehvalt loetav olema. Isegi tahomeeter on ledidega. Valisin Hornet 900, sest tahtsin klassikalist "kahe kellaga" armatuuri, ümmargust tuld ette ja 900cc mootor oli ka argument. Pole oma valikut kordagi kahetsenud, yamuga arvan et oleksin, just 600cc mootori pärast. Sõidan palju ka kahekesi ja see, et mootor jõuaks ka madalalt vedada on mulle oluline, s.t. olen laisk ja eelistan käigu alla vahetamisele parema randme väänet 
Imho jääb Yamu lõppviimistlus kvaliteet natuke Hondale alla ka.

Imho jääb Yamu lõppviimistlus kvaliteet natuke Hondale alla ka.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
CBF600S on juba vähe teine ratas, mootor küll põhimõtteliselt "sama" aga see gondel minuarust ilusate hulka küll kuidagi ei liigitu.
Võrdlusteste leidub veebiski, google aitab.
Horneti kohta veebi
http://www.hondahornet.co.uk/
Võrdlusteste leidub veebiski, google aitab.
Horneti kohta veebi

http://www.hondahornet.co.uk/
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
poisid-poisid, fz6s spido on vägagi loetav vihmasajus. lörtsisajus ka. erinevatel kiirustel. nii et see ei ole argument.
kui fz6s gondlid ei meeldi, siis on ka naked versioon asjast olemas, kuid see on ikkagi oluliselt koledam gondlitega omast.
kahekesi olen ka sõitnud sellega. mitte just väga palju aga palju. pikka maad ning isegi väga pikka vahemaad korraga läbinud samuti. jõudu ja jaksu jääb ülegi, dünaamika kohta ei saa midagi paha öelda. küsige ntx motopaksu käest, kuidas fazer liigub kui peal on tema ja kobra
aga noh, eks see maitse asi ja iga peer mehe peer lõhnab ka erinevalt
credo @ omanud kahte uue põlvkonna ja ühte eelmise põlvkonna fazerit.
kui fz6s gondlid ei meeldi, siis on ka naked versioon asjast olemas, kuid see on ikkagi oluliselt koledam gondlitega omast.
kahekesi olen ka sõitnud sellega. mitte just väga palju aga palju. pikka maad ning isegi väga pikka vahemaad korraga läbinud samuti. jõudu ja jaksu jääb ülegi, dünaamika kohta ei saa midagi paha öelda. küsige ntx motopaksu käest, kuidas fazer liigub kui peal on tema ja kobra

aga noh, eks see maitse asi ja iga peer mehe peer lõhnab ka erinevalt

credo @ omanud kahte uue põlvkonna ja ühte eelmise põlvkonna fazerit.
Olin ka suht sarnase valiku ees. Lisaks oli küll veel Kawasaki Z750. Proovida sain tõsisemalt ainult Yamahat ja pean tunnistama et ei meeldinud üldse. R4 mootorikonfiguratsioon ikka ka kohe kuidagi ei meeldinud endale. Ma selline suht rahuliku sõidustiiliga.
900 Hornet tundus jube karm olevat. Et see siis rohkem seepärast ka valikust välja jäi
. Tegelt tahaks seda aga kangesti proovida küll.
Lihtsalt üks selline huvitav koht jäi tookord silima:
http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... news.bikes
Seal on inglaste testid ja võrdlused nii proffidelt kui asjaarmastajatelt.
Aga ju see selline proovimise värk ikka on. Ja noh, see ikka oma isiklik arvamus, et ära siis nüüd nagu piiblina võta.
Terv.
Kelleni
900 Hornet tundus jube karm olevat. Et see siis rohkem seepärast ka valikust välja jäi

Lihtsalt üks selline huvitav koht jäi tookord silima:
http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... news.bikes
Seal on inglaste testid ja võrdlused nii proffidelt kui asjaarmastajatelt.
Aga ju see selline proovimise värk ikka on. Ja noh, see ikka oma isiklik arvamus, et ära siis nüüd nagu piiblina võta.
Terv.
Kelleni
-
- Postitusi: 248
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Lisaksin GSXF600ja
Kuna see teema juba nii toredalt asjalik on, siis torkaks siia veel ühe võrdluse variandi, küll kaetud rattana, aga just mootori-sõiduomaduste-ekspluatatsiooni poolest (ka see, et lihtsalt piiratav). Vs. Bandit/Hornet.
Suzuki GSXF600 (nagu Motopaksu Katana oli).
Suzuki GSXF600 (nagu Motopaksu Katana oli).
-
- Postitusi: 248
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: fz6
Sellised mõttetud postitused võiks endale jätta.stenu10 kirjutas:mina ostaksin fz6 aga ise vali mis tahad
Kui tahad ütelda midagi, siis põhjenda/selgita/kirjelda, peaasi - tee midagi, et sellest ka kasu oleks!
Jannes
P.S. FZ6s on liiga uus.
Re: Lisaksin GSXF600ja
Hornet 600 vs. Bandit 600 teema on siinJannes kirjutas:Kuna see teema juba nii toredalt asjalik on, siis torkaks siia veel ühe võrdluse variandi, küll kaetud rattana, aga just mootori-sõiduomaduste-ekspluatatsiooni poolest (ka see, et lihtsalt piiratav). Vs. Bandit/Hornet.
Suzuki GSXF600 (nagu Motopaksu Katana oli).

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=10650
Kui piiramine oluline on, siis Hornet 900 puhul ei oska ma selle kohta midagi kosta, kuna see pritsungiga on.
GSX600F on juba teisest ooperist ratas, see ju mingi häbeneja, s.t. kaetud

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Re: Piiratud Hornet 900 nagu tiibateta herilane
Vot selle asja piiramine on rohkem nagu patu värk vist. Kui niipalju meest pole et sellisega sõita julgeks, siis see 600 tuleb ikka ära osta. Ega ju sellel Hornet 600'lgi miskit viga pole. Selle hiljem siis omanikuvahetuse korras käibevahendi vastu vahetada ju ka saab.CB500 kirjutas:Kui piiramine oluline on, siis Hornet 900 puhul ei oska ma selle kohta midagi kosta, kuna see pritsungiga on.
Investeeringu kaitseks osta piiratud 900, vot ei teagi nüüd jah... Kõlab nagu hobuse auto ostmise moodi, kus just diili sulgemise ajal palud siis parempoolsed 5 silindrit esialgu mõneks ajaks välja lülitada.

Parem siis juba üks väike aga kuri herilasepoju kui kaks s***a tiibadeta täismõõtu herilast.

Terv.
Kelleni
Kelleni
Ehk on sellest artiklist abi - http://motorcyclistonline.com/roadtests/7k/
Suvalise artikli järgi otsustada ei saa aga saad mõlema masina kohta plusse ja miinuseid, mis aitavad ehk otsustamisel.
Rattaraamist nii palju, et kuskil just kiideti Horneti terasraami tema jäikuse pärast, mis pidi asja paremini juhitavaks tegema ja isegi 900-ne pidi tunduma kergesti juhitav ja väike võrreldes teiste sama klassi pillidega.
Panin siia paar asja, mis endal Hornet-i kohta uurimisel silma torkas ja meelde jäi.
Suvalise artikli järgi otsustada ei saa aga saad mõlema masina kohta plusse ja miinuseid, mis aitavad ehk otsustamisel.
Rattaraamist nii palju, et kuskil just kiideti Horneti terasraami tema jäikuse pärast, mis pidi asja paremini juhitavaks tegema ja isegi 900-ne pidi tunduma kergesti juhitav ja väike võrreldes teiste sama klassi pillidega.
Panin siia paar asja, mis endal Hornet-i kohta uurimisel silma torkas ja meelde jäi.
-
Teema algataja - Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Tänud kõigile!
Nägin nüüd tükk aega kurja vaeva, et leida oma kunagine algatatud teema. Kuna aeg on edasi läinud siis on kunagi teemaks olnud rattad mõlemad valikust välja langenud ja praegu loen päevi, millal saan kätte oma tuttuue Suzuki GSR600. Praegu on veel neli päeva oodata!
Astusin kuu aega tagasi ka autokooli, et saada legaalne A- kategooria juhtimisõigus. Kusjuures päris vahva on. Teooria on põnev ja sõidupraktika 600c3 Yamaha Diversion 'il võtab põlve värisema! Kiivrid-kindad jutud saabuva tsikli värvides juba olemas.
Astusin kuu aega tagasi ka autokooli, et saada legaalne A- kategooria juhtimisõigus. Kusjuures päris vahva on. Teooria on põnev ja sõidupraktika 600c3 Yamaha Diversion 'il võtab põlve värisema! Kiivrid-kindad jutud saabuva tsikli värvides juba olemas.
ZX10R '12
KX250F '14
KX250F '14
Kui kiiresti maanteel sõita? Eestis ja legaalsel kiirusel pole erilist vahet minuarust. Kuni 150kmh stabiilselt hoida ei ole probleem, kui ei ole tugevat vastu või külgtuult, saab ju ka siis, aga see ei ole enam kuigi mugav.
Muidugi päev otsa sedasi sõita on üsna väsitav @taastub pikast sõidust.
Minuarust on need väiksed tuuleklaasid natuke ülehinnatud, kehale tuleb küll tuult vähem, aga kiivrisse jälle rohkem. Kui tahad klaasi millest kasu, siis on midagi sellist vaja
http://www.scooterwest.com/gt/gt200withwindshield.jpg
Sellise taga võid burgerit ka süüa sõidu ajal, nägin itaalias oma silmaga.
Muidugi päev otsa sedasi sõita on üsna väsitav @taastub pikast sõidust.
Minuarust on need väiksed tuuleklaasid natuke ülehinnatud, kehale tuleb küll tuult vähem, aga kiivrisse jälle rohkem. Kui tahad klaasi millest kasu, siis on midagi sellist vaja


Sellise taga võid burgerit ka süüa sõidu ajal, nägin itaalias oma silmaga.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
thnx inffi eest...huvitas just selle pärast et otsin bike´le alternatiivi. Kindel plaan oli osta bike, aga nüüd olen juba veic kahtlema hakanud. Põhjus nimelt sõiduasendis, mis hakkab pikemal sõidul väsitama.
Sellepärast kaalun ka mõnda naked varianti ja CB900 tundub päris kena olevat, suhteliselt kerge ja sellisega ka hea manööverdada. Ainuke asi mis teeb murelikuks ongi nimelt see tuul, mis võib segama hakata mnt-l.
Sellepärast kaalun ka mõnda naked varianti ja CB900 tundub päris kena olevat, suhteliselt kerge ja sellisega ka hea manööverdada. Ainuke asi mis teeb murelikuks ongi nimelt see tuul, mis võib segama hakata mnt-l.
Tuul on teisejärguline segaja minuarust. Mul pole muidugi kunagi gondlis ratast olnud, nii et ei oska millestki eriti puudust tunda ka.
Kui palju pikemaid otsi tarvis sõita, siis arvetama pead, et ega matkarattaga ikka tegemist ei ole. Põlved kipuvad ära surema ja kann läheb kangeks, ise teen ikka väikseid pause, kui pikem sõit, nii 100-150km vahedega ja ega ma kordagi oluliselt üle 700km päevas sõitnud ei ole ka. Ei ole huvi mingit ironbutti teha ka.
Kui palju pikemaid otsi tarvis sõita, siis arvetama pead, et ega matkarattaga ikka tegemist ei ole. Põlved kipuvad ära surema ja kann läheb kangeks, ise teen ikka väikseid pause, kui pikem sõit, nii 100-150km vahedega ja ega ma kordagi oluliselt üle 700km päevas sõitnud ei ole ka. Ei ole huvi mingit ironbutti teha ka.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.