Eesmine ketihammasratas loksub võlli peal (Suzuki GS500 / 2005a)

Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 202
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Eesmine ketihammasratas loksub võlli peal (Suzuki GS500 / 2005a)

Lugemata postitus Postitas srx »

On keegi seda võlli vahetanud?
Palju selleks mootorit lahti kiskuda tuleb?
Netis kaevates on jäänud silma, et ainult vasaku poole lahti võtmisega peaks selle kätte saama. Ja ülemist otsa pole selleks üldse vaja puutuda.
Oskab keegi seda kinnitada või ümber lükata?

Muidu varuosakataloogi uurides tundub, et ainuke asi mis uuema tüübi esimese hammasratta kasutamisel erinev on, on spacer, number 38.

Spoiler

Pilt

Vanemal on 27531-01D00, 35.6mm
Uuemal on 27531-01D10, 32.7mm
See annab umbes 3mm rohkem ruumi hammasratta jaoks.
Uuema tüübi hammasratta laiuseks pakutakse 8.5mm, mis tähendab, et vanemal on siis kontaktpinda ainult 5.6mm? See teeb siis 52% rohkem kontaktpinda kui panna uus.
Kui võlli vahetama hakata, siis tundub, et 89-93 aasta mudelil on täiesti mõistlik teha upgrade.
Lisaks võllile on siis vajalik ka uus spacer, mis maksab alla 20€. Või kui treipink käepärast, saab ka ehk ise lühemaks teha.

Teemaalgatajat see upgrade teema muidugi ei aita, tal on juba upgrade tükid küljes.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”