Kerghaagistest

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1782
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Kerghaagistest

Lugemata postitus Postitas simp »

Ain kirjutas: 20 Veebr 2019, 18:25

Pigem on ikka nii, et näiteks 850-1200kg täismassia haagisel on vägagi mõte. Võtame näiteks üsna tavalise Toyota Avensise, siis sellega tohib vedada ilma piduriteta haagist kuni 500kg täismassiga. Ok panen kerghaagise järgi.. Käru ise kaalub kuskil 250 kilo. Kui kaan ka siis see veel pealekauba. Ehk siis kaubale jääb max 250kg kui sedagi... Aga tahad vedada näiteks ATVd.. mis kaalub 300-500kg. ongi ülekaal. Siis kui peaks kinni peetama ja tehakse väike matemaatika.. ongi probleem.. Kuigi jah on selline mõiste nagu tegelik mass mida saab määrata ainult kaaludes sellel ajahetkel. Aga kui on ikka ATV mis registris ja reg tunnistusel ka kaal 300kg oled jamas nii või teisiti.. Või siis tsemendikotid millel kaal peal..Aga muidugi see milline on reaalne elu on hoopis teine teema..
Ehk siis piduritega haagisel isegi 800 -1200kg on vägagi mõte.

Avensis:
piduritega - 1,4t
piduriteta - 500kg
autorongi mass - 3,4t

passat:
piduritega - 1,8t
piduriteta - 750kg
autorongi mass - 3,9t

bmw 5's seeria:
piduritega - 2t
piduriteta - 750kg
autorongi mass - 4,5t

ehk siis, jah. Piduriteta haagised on mõne veduki taga puhta mõtetud ja enamuse taga küsitava väärtusega.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”