Mitte telgist vaid madratsist räägime.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Mitte telgist vaid madratsist räägime.

Lugemata postitus Postitas KIBU »

mx77 kirjutas: 13 Veebr 2019, 18:39

Kusjuures nendest R väärtustest ei saa ma enam mitte midagi aru, näiteks tshehhi tootja Robensi täispumbatavad õhkmadratsi, mille sees on lisaks veel Primaloft soojustus on R vääartusetga 2,2 ja 2,6, mis on pea 2x väiksem number kui Thermaresti lihtsalt õhku täis küljealune.

Thermaresti suur R väärtus saavutatakse fooliumilaadsest materjalist peegeldile. seega päris ainult õhku täis pole. erinev R on reaalselt ka külje all tunda. Ja R 2,6 pole üldse väike suurus. ehk et kui andmed tõesed siis väga hea 3 aastaaja madrats.
Therm-a-Rest adjusts the insulation power or R-value of each pad in its NeoAir product line by adding a metallic reflective coating to the inside of the baffles: the more baffle surfaces that are covered, the higher the R-value of the pad. See Sleeping Pad R-Values.
https://sectionhiker.com/how-does-the-i ... oair-work/

5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”