Rumalad või segased küsimused jms
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui sa käima ei pane, siis ei juhtu midagi.
Kui aga paned, siis on miljon asja, mis juhtuda võib.
Näiteks karteri tuulutus pritsib õli tuulutuse toru kaudu välja (kuhu iganes see ka vastaval masinal viib).
Või väntvõll peksab õli vahtu, sellest tekkinud aurud võivad aga sattuda sisselaskesse jne.
Ka nii võib juhtuda (ei viitsi tõlkida praegu):
if you really overfill (not just a cm or so) then internal crankcase pressure can force lube oil along the valve stems and into the cylinders.
At which time the engine is not under control of the diesel fuel injection pump, and can "run away" with masses, I mean masses, of white smoke.
Generally this b*ggers all sorts of bits in the engine :0
It happened to me with an industrial Golf diesel engine which was overfilled, then as we went round a long corner, G force pushed oil into the valve kit, and off she went. Turning off th engine had no effect, so we had to jam the vehicle into gear and stall it on the clutch.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.