Amordi vedrude vahetamine

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8469
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Re: Amordi vedrude vahetamine

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Spoiler
Kalapea kirjutas: 31 Jaan 2019, 23:14

Ei ütle, et vale. Kuid see, et puksi paigalduspinnal on visuaalne värvimuutus, et tee temast veel utiili. Amordi pukse ei ole võimalik teha nulltolrantsiga, loogiline, muidu torud ei liiguks, sammuti ei ole võimalik kasutada ilma lõheta puksi, sest neid ei oleks võimalik paigaldada. Kõik see tähendab aga seda, et puks on mingil määral liikuv ja sealt tekib ka nähtav puksi välimine kulumine. Sõltuvalt puksi materjalist, torude täpsusest, kasutusalast ja amordi ehitusest võid sa visuaalselt samasuguse "kulunud" puksi välja võtta korras amortidega uuelt 2k km sõitnud rattalt, või hoopis visuaalselt korras raudkestaga puksi 50k km sõitnud rattalt millel amordid tuule käes laperdavad. Paratamatult kulub siiski puksi kattega pool, olgu see teflon või ptfe, kui kiht on visuaalselt kulunud (alusmetall paistab, tükid väljas) siis on kindlasti vahetuse aeg käes. Seega usalda aga kontrolli.

Uued puksid olevat ostetud, mõistlik tegu. Ja kuna antud arutelu enam pukside ostmist ei mõjuta siis seda kõike ainult harvial eesmärgil.

Mitu amorti oled elus remontinud/hookdanud?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”