K: Kawasaki ZX6R madaldamine
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: K: Kawasaki ZX6R madaldamine
Spoiler
Reguleerimisega mitte midagi või noh, kui sa nüüd juuksekarva tahad pooleks ajada siis tsikkel oleks tulnud kaalude peale ka panna.
Aga muus osas ehk sinu sõnul point? Sa ajad omavahel kaks erinevat asja täiesti sassi: vedrustuse ja sadula kõrguse. Kui sul ühel elujuhtmil õnnestus need kaks omavahel 1:1 ühenda siis palju õnne. Aga selle baasi ei saa teha "omat teemat" ja järkeindlalt väita, et preload ongi sadula kõrguse muutmise vahend. See on lugejate jaoks paras häma. Sadula kõrgust muudetakse jätkuvalt kahe meetodiga:
- sadula geomeetria muutusega
- sellekohaste erivahenditega (kondid, klotsid jms)
Sealjuures eeldame, et sõitja on vedrustuse enda jaoks paika pannud (normaalolukord) mitte ei eelda, et sõitjal on preload maksimumi keeratud (erijuhtum).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.