K: Kawasaki ZX6R madaldamine

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7406
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1093 korda
Tänatud: 1098 korda
Kontakt:

Re: K: Kawasaki ZX6R madaldamine

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Spoiler
will111 kirjutas: 16 Jaan 2019, 13:56

mille point?
ootan siis selgitust, et mis ma valesti tegin ja kuidas oleks olnud õige?

Reguleerimisega mitte midagi või noh, kui sa nüüd juuksekarva tahad pooleks ajada siis tsikkel oleks tulnud kaalude peale ka panna. :)
Aga muus osas ehk sinu sõnul point? Sa ajad omavahel kaks erinevat asja täiesti sassi: vedrustuse ja sadula kõrguse. Kui sul ühel elujuhtmil õnnestus need kaks omavahel 1:1 ühenda siis palju õnne. Aga selle baasi ei saa teha "omat teemat" ja järkeindlalt väita, et preload ongi sadula kõrguse muutmise vahend. See on lugejate jaoks paras häma. Sadula kõrgust muudetakse jätkuvalt kahe meetodiga:

  • sadula geomeetria muutusega
  • sellekohaste erivahenditega (kondid, klotsid jms)

Sealjuures eeldame, et sõitja on vedrustuse enda jaoks paika pannud (normaalolukord) mitte ei eelda, et sõitjal on preload maksimumi keeratud (erijuhtum).

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”