Avarii Pirita teel
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Avarii Pirita teel
Isa kuulis Politseist, et 1 kodanik Musta Yamaha rolleriga(ei täpsustatud) olevad Pirita teel külglubisemisega libisend keset teed olevale muru alale, ning siis omakorda posti otsa. Kahjudeks olid, täiesti puru roller ja 2 murtud reieluud
Kes hakkama sai

Kes hakkama sai

Irw...paras lollile, ärgu kihutagu, siis nii, et sõidab teelt välja 
Täna sõitis sõber "freedo2"'ga umbes 50-55km/h asfalti peal (mis oli märg) ja enne kurvi ei võtnud hoogu maha, mis sai muidugi talle saatuslikuks, kukkus küllili ja libises kusagil 10m ja roller jäi alles seisma teeääres, sädemeid värke oli palju ja vaade oli ka hea (sõitsin ise ta taga). Kõik lõppes õnnelikult kui v.a. roller, mis sai korralikult viga... Rollerihundid kes te olete, valige õige sõidukiirus, sest muidu on õnnetus kiire tulema.

Täna sõitis sõber "freedo2"'ga umbes 50-55km/h asfalti peal (mis oli märg) ja enne kurvi ei võtnud hoogu maha, mis sai muidugi talle saatuslikuks, kukkus küllili ja libises kusagil 10m ja roller jäi alles seisma teeääres, sädemeid värke oli palju ja vaade oli ka hea (sõitsin ise ta taga). Kõik lõppes õnnelikult kui v.a. roller, mis sai korralikult viga... Rollerihundid kes te olete, valige õige sõidukiirus, sest muidu on õnnetus kiire tulema.
Tegelikult on õige nii!!!!!!!! tuleb valida rollerisõitjal oma sõidu kogemustele vastav kiirus ja tee kattele
RUSIKA REEGEL 


Oman ka uunikumi 1957 a http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/
Raudselt algaja.. Heh, olin mingi aeg tagasi sugulase lõpetamisel ja üks vend oli seal endale uue rolleri ostnud. See sõidustiil mida ta omas, oli juba kõrvaltvaadates ohtlik ja järgmine nädal kukkuski oma rolleriga ning roller katki... Ma kujutan ette, et too mees läks kurvi liiga suure hoova ja kurvis oli lahtine kruus ja andis tolle peal gaasi või pani esipidurit..
Malaguti Firefox F-15 70 ccm 

ausaltõeldes ei imesta siin et koguaeg õnnetused juhtuvad rolleri meestega ..
sest tõesti suuremosa ikka ei tunne liiklus eeskirju .... pidevalt töölt tulles näen kesklinnas kuidas nö tuunitud rollerid noolivad autode vahel .....
rida vahetades pole siiamaani veel keegi tuld näidanud
ootan juba suurehuviga aastat 2006 , kuna siis peavad rollerimehed oma rollerid ära regama ja suuremosa ka load tegema .. siis ei ole enam selliseid
lahedaid rollerimehi" siin niipalju
sest tõesti suuremosa ikka ei tunne liiklus eeskirju .... pidevalt töölt tulles näen kesklinnas kuidas nö tuunitud rollerid noolivad autode vahel .....
rida vahetades pole siiamaani veel keegi tuld näidanud
ootan juba suurehuviga aastat 2006 , kuna siis peavad rollerimehed oma rollerid ära regama ja suuremosa ka load tegema .. siis ei ole enam selliseid
lahedaid rollerimehi" siin niipalju
Ei juhtu ka siis suurt midagi ,kuna enamus(aeroxi mehed just) ,nende vanematel on piisavalt raha ,et poiste rollerid ilusti ära regada ,poiskestele load teha ja sõidavad samamoodi edasi... Üks 14a ei võta isegi peale lubade tegemist õppust ja ei hakka korralikult sõitma ,50% jäävad kindlasti samamoodi liiklust eirama...
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Pange põlema ennast! Kõvad kogemustega mehed kõik, mis siis, et habe veel ei kasva. Mida te kurat parastate siin, parem mõelge natuke ja tehke omad järeldused. Korraldage oma böörnautide ja muude sigatsemiste asemel parem mõni motosurvivaliga sarnane sõidukoolitus proffide eestvedamisel, õppige liikluseeskirjad ära ja siis on selliseid kurbi uudiseid ehk ka vähem.


Kusjuures see ATM läheb välja umbes 90-100km/h.GP1 kirjutas:Eile kirjutas SL õhtulehes et rakveres keeras autole ette üks mopeed. juht oli 15 aastane ja suri haiglas R.I.P.mad_dog kirjutas:Üks ATM-i mees (funnymagnet) on meie seast lahkunud, hea poiss oli, minu parim sõber, puhaku ta rahus. Olge selle masinaga ettevaatlik!
Sõitsin linnas ja korraga tuli ATM-i mees mulle kõrvale, näitas käega ,et nagu lähme. Sõitsin siis kaasa, vaatan enda spidomeetrit oh sa imet 95km/h oli sees. Selliseid ei tohiks just nii väikestele kätte anda.
Kaastunne ATM-i mehele.
Mudakoll
suht omakandi mees oliGP1 kirjutas:Eile kirjutas SL õhtulehes et rakveres keeras autole ette üks mopeed. juht oli 15 aastane ja suri haiglas R.I.P.mad_dog kirjutas:Üks ATM-i mees (funnymagnet) on meie seast lahkunud, hea poiss oli, minu parim sõber, puhaku ta rahus. Olge selle masinaga ettevaatlik!

sellepärast neil alguses piirajad ONGI peal, et need liiga kiirelt ei liiguksmca15 kirjutas:Kusjuures see ATM läheb välja umbes 90-100km/h.GP1 kirjutas:Eile kirjutas SL õhtulehes et rakveres keeras autole ette üks mopeed. juht oli 15 aastane ja suri haiglas R.I.P.mad_dog kirjutas:Üks ATM-i mees (funnymagnet) on meie seast lahkunud, hea poiss oli, minu parim sõber, puhaku ta rahus. Olge selle masinaga ettevaatlik!
Sõitsin linnas ja korraga tuli ATM-i mees mulle kõrvale, näitas käega ,et nagu lähme. Sõitsin siis kaasa, vaatan enda spidomeetrit oh sa imet 95km/h oli sees. Selliseid ei tohiks just nii väikestele kätte anda.
Kaastunne ATM-i mehele.



Have a nice day !
Pärast õnnetust on alati tarku nii palju et terve foorum kohe täis... Kuid siis kui need "kõige targemad" ohtlikuse situatsiooni või liiklusõnnetuse sattuvad, on nede "tarkus" kohe kadunud.
Kui on ees ootamas kukkumine või mõni muu õnnetus, ei suuda sa tegelikult mitte sittagi reageerida... Vahid lihtsalt suu ammuli ja ootad mis juhtub.
g2ngster @ omad kogemused
Kui on ees ootamas kukkumine või mõni muu õnnetus, ei suuda sa tegelikult mitte sittagi reageerida... Vahid lihtsalt suu ammuli ja ootad mis juhtub.
g2ngster @ omad kogemused
Väiksed rattad ja ega amordidki pole sellele kiirusele vastavad. Sellele ATM'le sõitis otsa Vito buss. Isiklikult arvan, et suurema masinaga ette sõites, oleks juht varem märganud ja ka otsasõites oleksid vigastused kergemad olnud.Kusjuures see ATM läheb välja umbes 90-100km/h. Selliseid ei tohiks just nii väikestele kätte anda.
Derbi-The RED power
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
- Tsikkel: Honda CB400T ´80
- Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535
Ütleme nii, et ega jah kukkumisel pole jah enam midagi teha. Kukkumisi tleb lihtsalt vältida! Ning ei saa ma aru miks vanemad lasevad lihtsalt vennad liiklusesse ilma, et teaks LE. Mul ntx nii, et pidin selle ARK lehel oleva eksami 3x järjest õigesti tegema, et üldse võin kruusatee peale minna! No ise ma küll ei tunne, et see oleks möödakülgi maha jooksnud! Ise pole enam liikluses nii tohlakas...g2ngster kirjutas:Pärast õnnetust on alati tarku nii palju et terve foorum kohe täis... Kuid siis kui need "kõige targemad" ohtlikuse situatsiooni või liiklusõnnetuse sattuvad, on nede "tarkus" kohe kadunud.
Kui on ees ootamas kukkumine või mõni muu õnnetus, ei suuda sa tegelikult mitte sittagi reageerida... Vahid lihtsalt suu ammuli ja ootad mis juhtub.
g2ngster @ omad kogemused

Igatahes mopeedurid jms... lubadeta tegelased, plz lugege läbi need LE -jad kasvõi 1x ja proovige midagi meelde ka jätta! Endal parem ja lihtsam pärast lube teha, kuid hetkel parem liikuda!
ATM vennast on kahju, kuid ise teadis millega riskis!

Mis teha...
Ma ei saa nendest vendadest aru (pärnu), kes põikavad linnas autodevahelt korraks kõnniteele ja siis jälle autoteele
Kui fooris on punane tuli siis lähevad lihtsalt autodest mööda ja siis kõnniteele????
KUS SIIS ROLLERIGA LÕPPUDELÕPUKS SÕITMA PEAB??? Enamus õnnetused just nendega juhtuvadki nende "sõidustiili" tagajärjel...
Neile see rolleri lubade tegemine kyll ei mõju
Mõelge ennem mida teete

KUS SIIS ROLLERIGA LÕPPUDELÕPUKS SÕITMA PEAB??? Enamus õnnetused just nendega juhtuvadki nende "sõidustiili" tagajärjel...

Neile see rolleri lubade tegemine kyll ei mõju

Mõelge ennem mida teete
Vaidleks vastu veidi, miks kõik arvavad, et rollerihundid ei tunne liiklus eeskirju? Eks nad ikka tunnevad, aga fakt on see, et paljud neist liiklus eeskirjadest ei hoita kinni. See on juba ühiskonna probleem, sest ega autod ja siklid sõidavad ka hullusti linnas ja kohati veel hullemini kui rollerid.hmekk kirjutas:suuremosa ikka ei tunne liiklus eeskirju
Probleem on siiski ühiskonnas, aga mitte ainult rollerihuntides.
-
- Postitusi: 13
- Liitunud: 26 Aug 2005, 13:16
- Tsikkel: YZ250F
- Asukoht: Tallinn, Otepää, Hiiumaa
- Kontakt:
Kuule, ära üldista! Rollerimehi on erinevaid.Fazer kirjutas:Pange põlema ennast! Kõvad kogemustega mehed kõik, mis siis, et habe veel ei kasva. Mida te kurat parastate siin, parem mõelge natuke ja tehke omad järeldused. Korraldage oma böörnautide ja muude sigatsemiste asemel parem mõni motosurvivaliga sarnane sõidukoolitus proffide eestvedamisel, õppige liikluseeskirjad ära ja siis on selliseid kurbi uudiseid ehk ka vähem.
Tegelikult tunnen sellele mehele kaasa kes 2 reieluud murdis, sest omast käest on teada, et juba ühe reieluu murrust taastumine nõuab pikka aega.
Kahe reieluu murd tähendab arvatavasti umbes 1-2 kuud iste- ja lamavasendit.
üldistab või mitte, aga Fazeril on ikkagi õigus.pallek kirjutas:Kuule, ära üldista! Rollerimehi on erinevaid.
Tegelikult tunnen sellele mehele kaasa kes 2 reieluud murdis, sest omast käest on teada, et juba ühe reieluu murrust taastumine nõuab pikka aega.
Kahe reieluu murd tähendab arvatavasti umbes 1-2 kuud iste- ja lamavasendit.
Noo, aga ütle mis kasu on sellistel inimestel õppida LE'si kui nad neid ikka eiravad?kasutaja1 kirjutas:üldistab või mitte, aga Fazeril on ikkagi õigus.pallek kirjutas:Kuule, ära üldista! Rollerimehi on erinevaid.
Tegelikult tunnen sellele mehele kaasa kes 2 reieluud murdis, sest omast käest on teada, et juba ühe reieluu murrust taastumine nõuab pikka aega.
Kahe reieluu murd tähendab arvatavasti umbes 1-2 kuud iste- ja lamavasendit.
Sõbral on 125cm3 roller ja tal load olemas, aga linnas laseb ta ikka 90km/h ja ei saaks sugugi öelda, et ta ei teaks LE'si.
läheb aega, aga küll ta ka ükskord oma vitsad saab.stop kirjutas:Noo, aga ütle mis kasu on sellistel inimestel õppida LE'si kui nad neid ikka eiravad?kasutaja1 kirjutas:üldistab või mitte, aga Fazeril on ikkagi õigus.pallek kirjutas:Kuule, ära üldista! Rollerimehi on erinevaid.
Tegelikult tunnen sellele mehele kaasa kes 2 reieluud murdis, sest omast käest on teada, et juba ühe reieluu murrust taastumine nõuab pikka aega.
Kahe reieluu murd tähendab arvatavasti umbes 1-2 kuud iste- ja lamavasendit.
Sõbral on 125cm3 roller ja tal load olemas, aga linnas laseb ta ikka 90km/h ja ei saaks sugugi öelda, et ta ei teaks LE'si.
Oleneb mis mõtled vitsade all? Trahvid, avariid?? Tal juba teine roller, sest esimene läks katki kui auto talle ette keeras ja trahve on ta kah palju saanud, aga ta vb saab aru alles siis, kui ta sant ja lombakas on.kasutaja1 kirjutas:läheb aega, aga küll ta ka ükskord oma vitsad saab.stop kirjutas:Noo, aga ütle mis kasu on sellistel inimestel õppida LE'si kui nad neid ikka eiravad?kasutaja1 kirjutas:üldistab või mitte, aga Fazeril on ikkagi õigus.pallek kirjutas:Kuule, ära üldista! Rollerimehi on erinevaid.
Tegelikult tunnen sellele mehele kaasa kes 2 reieluud murdis, sest omast käest on teada, et juba ühe reieluu murrust taastumine nõuab pikka aega.
Kahe reieluu murd tähendab arvatavasti umbes 1-2 kuud iste- ja lamavasendit.
Sõbral on 125cm3 roller ja tal load olemas, aga linnas laseb ta ikka 90km/h ja ei saaks sugugi öelda, et ta ei teaks LE'si.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.