Rumalad või segased küsimused jms
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Pole siiani asjasse eriti süvenenud ,aga lihtsalt googeldades on võimalik leida ,et see OM651 mootori seeria on ühe ühise nimetajaga ja see on 2143 cm3 töömahtu. Autosid millel selle modifikatsioone peal on nii kaubikuid kui sõiduautosid. Osadel on tähis 2,1 osadel 2,2.
W447 kerega Vitol(2014 ja edasi ) ja V klassil on OM651.950 teistel markidel on see teine numbri pool erinev. C klassil näiteks 650.911. Vanemal W639 VITOL-Vianol 651.940 kasutuses vist alates 2010. 2012 Sprinteril mootorid 651.957 või 651.955 ja tähiseks 2,1 mitte 2,2.
Ploki erinevuse või sarnasuse kohta ei leidnud midagi,aga ei leidnud ka midagi,mis viitaks selle mootori erilistele probleemidele. Mul mitu autot w447 VITO või Vklass tutvusringkonnas ja pole kellelgi mingeid probleeme kuulnud. Vanim on 2015 ja uusim meie firma 2018 august. Meil on mõlemad 4x4 140kw, mis liiguvad minu meelest reipamalt ,kui W639 põlvkonna V6 140kw. Samas W447 uus käigukast võib ka vahe sisse teha.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.