Rumalad või segased küsimused jms
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
mx77 kirjutas: ↑21 Dets 2018, 13:30Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑21 Dets 2018, 12:48Ma räägin uuest 2,2 mootorist ja pole kuulnud,et ühelgi neist oleks mingeid probleeme. Vanadel Sprinteritel ja Vitodel kasutuses olev max 120kw on hoopis teine mootor.Tähendab uuematel(max paar-kolm aastat vanad) Sprinteril voibolla ka seda,aga vanematel mitte. Meil on firmas kaks sellist Vito ja Vklass 140kw. Minu oma juba käigus ligi 2a, ls 93000 ning pole mingeid probleeme. Need mootorid on peal autodel alates 2015 pigem,sest selle esmaesitlus oli Pariisi näitusel 2014 oktoobris. Seda mootorit on kolm versiooni 100kw,120kw ja 140kw. Piki asetusega on see mootor. 1,6 Vitol on Trafiku esisild ja ka sama mootor.
Kas sa mõtled OM654 mootorit? See on 2,0.
Ilmselt sa ikka mõtled OM651 mootorit mis on 2,2. Aga see mootor esitleti 2008, seega ikka suht vana mootor ja just selle probleemse pehme plokiga.
Uuemal on peal mootor 651.950 Mootorid on välimuselt ka erinevad.
see peaks uuem olema
ja see vanem
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.