Veelkord ummikutest
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Veelkord ummikutest
Krl kirjutas:Kus see ummik siis tekib? Ja minuarust läheb ikkagi 3 kokku.
Tõmblukk ilmselt toimiks. Toimiks kindlasti ka see, kui ühtegi "trügijat" vahele ei lastaks.
Mis tähendab "trügijat" ? Kas need kes teises reas lõpuni sõidavad ja siis tõmbluku põhimõttel vahele võiks-tahaks tulla?
Kui kõik seisaks ühes reas(milleks seal üldse need mõttetud 2 rida ) oleks saba lõpp ilmselt teisel pool Ülemistet.
Ma olen siis kindlalt seal ja ka mujal see "trügija". Probleem ka suuresti selles,et meil liiklusseadus ei kohusta ka vahele laskma erinevalt vana euroopa traditsioonidest. Vahele pead ise minema ja kohati ka jõuga ning seda ei suuda paljud teha ning veel suurem enamus ei "suuda" vahele lasta.
No ,aga kelle probleem,kui esimeses reas algab ummik enne tunnelit ja teises reas saab sõita peaaegu lõpuni,siis mis segab inimestel võtta aegsasti koht sisse sujuvalt mõlemas reas,aga mitte jääda esimesse ritta ootama. Loomulikult on närvid läbi,kui esimeses rea sinna kokkusaamise kohta jõuad ja siis pead veel "tõmblukku" mängima. Mingu nad kus kurat need "tõmblukutajad" ja ei mingit vahele laskmist,mõtleb üks piiratud mõistuse kehva sõiduoskusega keskmine autojuht.
Olen paar korda kohanud debiilikust "kodupolitseinikke" kes seal vasakus reas on hoidmas kõiki kinni,liikudes premas reas liikuva auto kõrval. Kahjuks liikus ummik ikka sama kiiresti,sest ummiku lõpp oli ju kaugemal. Samas ilmselt tekkis ka üüratu tropp nüüd mõlemasse ritta.
Järvevanas on suurem probleem pigem Järve raudtee ülesõit,mis alates umbes kella 16 paiku hakkab iga 10-15 min takka kinni käima üsna mitu korda järjest. Ummiku lõpp on ju ikka seal,mitte nende tunnelist või Ülemistelt-Veerennist tulevate suundade kokkusaamise kohal ?
OK,see Ülemiste poolne jookseb jah ka ise vahel lukku,kui veel eespool polegi ummikut(aga seda ka siis pigem mingi tohmaka süül) ja tunnelist saab veel hooga läbi lasta.
Kunagi Moskvas kroonus olles ütles mulle üks tuttav liiklusment,et 2min seisev(kooles ära ntk või tagant otsasõit) auto ühes reas tekitab Sadovojel(seal min 3-4 rida igalpool) ummiku 2 tundi. Sama ka meil ,et alati ei olegi liikluskorraldus süüdi vaid liiklejad ise.
Maci eespool oleva jutuga ka igati nõus.Meie autojuhid eriti ei oska sujuvalt sõita ja ei oska teistega arvestada. Suurim lollus on foorist foorini kiirendada ja siis iga foori taga seisma pidurdada,kuigi liiklusega kaasamõtlev inimene saaks sõita ka peatumata,ning palju enam autosid jõuaks ristmikke ületada. Juhmid ei suuda isegi Vabaduse pst-l rohelises laines käituda,nii nagu peab. Igakord on mõni ullike,kes laseb liiga kiiresti või siis teine äärmus,kes vastavalt "soovitusele" sõidavad 48km/h ,aga seda kahjuks oma umbluud näidava odo järgi. Mina saan oma autoga Vabaka läbida peatumata ja püsikaga ,kui panen 53km/h peale(tegelik 50).
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.