Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!) → Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Tere,
Kõrgsurvepumba tagumises otsas asub hammasrataspump (etteandepump), mis on alumiinium korpusega. Kõrgsurvepump ise on terasest korpusega. Etteandepumpa ajab ringi kõrgsurvepumba võll mis sealt tagant otsast on üsna peenike. Pumba korpus hakkab aastatega roostetama ka kahe pumba vahelt ja vajutab etteandepumbas olevaid hammasrattaid nii palju kokku, et lõpuks murdub võllil tagumine ots ära. Tavaliselt sellisel juhul tekib rõhku kui käivitamise hetkel ise tekitada etteandes rõhk. Tundub üsna tõenäoline versioon sinu auto puhul.
Küll aga ei suuda ma mõista miks sa seda teed. Isegi kui sa suudad ise vea üles leida siis ilmselt kõrvaldada ikka ei suuda.
Ja hiljem töökotta viies saad maksta lisatasu selle eest, et oled pool autot ise lahti kiskunud ja ehk ka midagi ära lõhkunud või kaotanud. Kas ei oleks lihtsam ta kohe kusagile asjatundjatele usaldada? Pumba vahetuseks tuleb hammasrihm tõesti maha võtta, kuid üldiselt on tegu mitte just väga keerulise tööga. Õues siiski mitte just võimatu aga äärmiselt ebameeldiv tegevus. Töökojas kulub ehk 6 tundi, kasutades tõstukit ja suruõhutööriistasid. Esimene kord seda tööd tehes ilmselt kauem. Kasutatud pump on ehk kusagil 150 eurot.
Jõudu igatahes.
Lear
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.