Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!) → Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?


Teema algataja
will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas will111 »

tegin ühe katse. kõrgusurve pumba tootlikkuse testi.
pumbale panin otse külge pudeli. tagasijooksu esimesel katsel panin pimedaks. railist ühe pihusti toru võtsin lahti ja ühendasin sinna vooliku ning kogumispudeli. fuel metering valve connectori jätsin esimesel katsel küljest ära (peaks andma pumbale peale maksimaalse koguse kütust).
käiates pressisin ka kergelt pudelile survet peale. railist ei tulnud diisliaurugi, tilgapojast rääkimata. umbes 10sec lasin starterit

teisel katsel ühendasin connectori külge ja tagasijooksu jätsin lihtsalt lahti, muu sama.
käiates railist tilkagi, jälle umbes 10 sec lasin käia. pumba tagasijooksust natuke tilkus. aga sealt tilgub samamoodi ka siis kui lihtsalt jätta pudel kütusega pumba etteandele külge. ehk siis ilmselt pumba sees kuskilt vahelt midagi vaikselt vajub läbi gravitatsiooni mõjul.

kõrgesurvepump ei pumpa tilkagi.kuna hoidsin ka käega etteande pudelil rõhku taga siis oli tunda, et ega ta ei võta ilmselt tilkagi kütust sisse ka. nagu oleks kuskil pumba sees kraan, mis on lihtsalt kinni keeratud.

mis puudutab kütuse etteande solenoidi või sellle nö.suction valve kättesaamist siis parema võtmega sain 2 esimest polti ilusti lahti. loomulikult on seal ka 3's. selle ligipääs on täiesti olematu, pähe andmisest ei ole juttugi ja võtit keeramiseks peale panna ei saa sest polt on pandud klapi suurele ümmargusele korpusele nii lähedale, et sinna mahuks ainult mingi pika sabaga ja peenike torx otsik peale. selliseid aga poes ei müüdud.
üsna kindel, et ju seesama metering valve tuksis on. mitte ühtegi muud asja lihtsalt ei eksisteeri, mis saaks kütuse niimoodi ära lõigata. Kuigi, spec ütleb, et de-energized olekus peaks klapp olema maksimaalselt lahti. "The fuel metering valve is fully opened in its de-energized state"
http://www.dieselmechanic.info/blog/bos ... cp3-2.html

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”