Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!) → Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Tere.
Esiteks: Focus teise põlvkonna masinal on seal taga ruumi ikka väga palju. Lihtsalt kojamehed ja kojameeste alune plastik tuleb ära võtta. Mina tegelen enamasti selle mootori kallal kui see on mõne prantslase kapoti all ja Focus on selle kõrval justkui see mootor ei oleks mitte kapoti all vaid laua peal.
Teiseks: enamasti on nii madal rõhk tingitud sellest, et mootoriaju ei telligi mingil põhjusel rõhku. Mingi veakood võiks sellisel juhul küll mootoriajus olla. Erandiks muidugi autod millel on tarkvara muudetud (enamasti tahmafiltri eemaldamise pärast). Siis võib olla olukord kus on küll mingi kriitiline viga mootoriajus, kuid mingid geeniused on selle niiöelda jäädavalt kustutanud. Samuti on mõned vead mille kohta ei kuvatagi veakoodi vaid lihtsalt mingid parameetrid ei klapi ja ei käivitatagi autot ehk ei tellita kütuserõhku (immo blokeeritud, puudub väntvõlli ja nukkvõlli sünkronisatsioon jne).
Kokkuvõtteks tundub mulle, et koduste vahenditega on küll võimalik see auto tööle saada kuid see protsess võib kujuneda küllaltki pikaks ja kulukaks.
Lear
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.