Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!) → Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
-
Teema algataja - Postitusi: 5362
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
tõepoolest, ega seal tülemüüri ja mootori vahel, nurkapidi kuskil pikalt ette ulatava esiklaasi all painutades ei ole just parim igasuguseid kruve keerata ja lööke jagada. aga nende kruvide enamvähem soodsa suuna tõttu võibolla isegi õnnestub neid natuke koputada. pigem küll õnnestub koputada ühte kolmest ma kardan. ja kui neid koputama ei pääse siis kahtlustan, et ega löökkruvikeerajaga pole seal eriti suuremat lootust midagi korda saata. aga tasub vähemalt proovida. väike võimalus on, et mahub proovima vähemalt üht neist kruvidest keerata ka pneumokeerajaga. äkki see mõjub siis sarnaselt löökruvikale ja annab mingit tulemust.
üks mõte veel. nimelt jätkuvalt common raili kohta lugedes sain täna teada, et pihustid üldse ei avanegi kui railis ei teki piisavat rõhku. Piisavaks loetakse vististi minimaalselt kuskil 200bar. Seega, kõigi eelduste kohaselt minu mootoril pihustid ei avane käivitades mis tundub ka üsna loogiline sest vastasel juhul ta paar pauku ikka teeks või siis vähemalt tuleks tagant mingisugust valget suitsu.
Aga kui pihustid ei avane siis miks kukub see esialgne 100bar rõhk latist ikkagi suhteliselt kiirelt kõigest mõne bar'i peale? on see tavapärane ja põhjustatud sellest, et misiganes klapid või asjad seal ei suudagi pikalt sellist survet hoida kui pump seda pidevalt ei tooda? või on see mingisugune vaikne lehe kõrgsurvepoolel?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.