Tehnoülevaatus
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Tehnoülevaatus
See gabariitide mitte lülitumine,koos päevakatega on tõesti natuke jabur,kui puudub tulede automaatne lülitamine,sest suurem hulk ei taba midagi sellest,et mis ja kuidas. Täna hommikul oli ka ringteel kerge udu(nähtavus igati hea,aga hämar lihtsalt) ja sõitsid ükstise taga üks debiilik valge Opeliga tagumise udutulega ning tema taga pruunikas Kia Sportage üldse ilma tagatuledeta. Ehk kaks äärmuslikku tola,aga kumbki ei jaganud matsu,et miks peaks sõitama tagtuledega ja miks pole udutuli lisaks neile vajalik.
Endal mõlemad autod LED ja vihmasensoriga,kuid on ka juhuseid,kus olen lülitanud ise lähid peale,sest on olukordi kui on parem,et nad põlevad ja olen nähtav. Mul on sensori tundlikkus mõlemal autol maksimumi peal.
Mis Xenoni kulumisse puutub,siis üleeelmine auto oli uuena ostetud 2007a Volvo XC 90,millega sõitsin 8a ja 395000km ning vahetasin seal 2x lampe ning reflektorid ja kõik muu olid müües igati korralikud. Sellel autol olid päevakateks lähituled ja seda asendit,et ilma gabariitideta sõita saaks ei olnudki.Tuntavalt rohkem läks tagatule lampe.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.