Tehnoülevaatus
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Tehnoülevaatus
Xenon esituled ON korralik kuluartikkel. Kuluvad lambid, reflektorid ja väidetavalt isegi plastist tuleklaasid kuna Xenonil on UV spektriosa sees (päike kulutab neid muidugi enim).
Hea näide on omast käest võtta, kus pikalt kõrvuti sama vanade autode pidamisel nägin, et 2006 Passat, millel ei ole päevasõidukaid ja minu 2007 C6, millel on 21W automaatsed päevasõidutuled, erinesid lampide kulumise poolest kõvasti. Passatil vahetati Xenonid kõvasti varem välja kui minu autol. Nüüd on mu C6l endiselt vist teine ring Xenone, Passatit pole enam silmapiiril aga tal peaks raudselt juba kolmas või neljas ring sees olema.
Lisa lambivahetusele veel muud kulud, siis tegelikult on hea küll, kui tulede eluiga on 2X pikem ja kulunumbrid samavõrra väiksemad. Pole see nii naeruväärne midagi.
Aga see, et tagatuled päeval põlema ei pea, on minu arust jabur. Venemaal sõites jäi mulje, et seal on tagatuled ka päeval kohustuslikud. Moodsate autode omanikud kruttisid tulesid sisse/välja, sest automaatselt paneb auto ainult päevakad põlema ja tagaots jääb pimedaks. Kas on mingi hea põhjus, miks see meil nii on korraldatud?
(Ülevaatuse kontekstis muidugi pole midagi viriseda - nemad vaatavad, et vastaks kehtivatele nõuetele.)
Edit: Ma arvan, et tean miks h0lger Tordi jutule thumbs up pani. Talle lihtsalt meeldivad vanad Omegad, ilmselt oli kohe elevil kui keegi nii vähemainitud masinast juttu tegi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.