Tehnoülevaatus
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Tehnoülevaatus
Vanemad OEM päevakad pole tihti isegi halogeenid, vaid labane 21W "piduritulepirn".
Aga jah, päevakad peavad pimedas kustus olema, kuna nende vihk ei ole suunatud - ongi mõeldud igasse suunda valgust pritsima ja päevaajal piisavalt kontrastselt valgust eraldama. Pimedaajal häiriks see korralikult vastusõitjat. Kui gabariit on lahendatud päevaka hämardamisena, tuleb see lugeda ikkagi väljalülitatud päevakaks - samal laternal on lihtsalt 2 funktsiooni.
Need öösel pimeda tagaotsaga sõitjad on paras nuhtlus küll. Linnas on neid eriti palju näha, kuna valgustatud tänavatel pole motti peatulesid peale keerata. Mõnda ei häiri isegi pime kellaplokk (osadel põleb ka päevakatega, osadel mitte). Mina kirjutaks seadusse, et päevakad võivad ilma gabariitideta põleda ainult juhul, kui paigaldatud on hämara-automaatika. Eks see kirjutatakse sisse, kui paar laksu on ära olnud, soovitatavalt hukkunud lastega...
Tehaseautomaatika lükkab tavaliselt vihmasensori peale ka lähikate-gabariitide peale ringi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.