Liikluskaameratest Eestis.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Mul ei ole küll kunagi ühegi tsikliga Eestis ükski kaamera sähvatanud. tsikliga sõites alati tõstan kiirust enne kaameraid nii +10 kuni +20 peale.
Autoga vahest harva on ikka plaks käinud ja see on selgelt näha. Näiteks Tallinnast Pärnu sõites hoides 97 GPS järgi, saad autoga vähemalt ühest tarust 9.-€ arve kätte.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
piiks kirjutas:Mul ei ole küll kunagi ühegi tsikliga Eestis ükski kaamera sähvatanud. tsikliga sõites alati tõstan kiirust enne kaameraid nii +10 kuni +20 peale.
Autoga vahest harva on ikka plaks käinud ja see on selgelt näha. Näiteks Tallinnast Pärnu sõites hoides 97 GPS järgi, saad autoga vähemalt ühest tarust 9.-€ arve kätte.
Sama siin,olen ka tsikliga sihilikult proovinud,aga ei sähvata.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Black kirjutas:Võibolla teeb mingist kiirusest alates ka tsiklitest alati - kui pärast tükid tee peal laiali on, saab pildi järgi lego paremini kokku panna.
Kuskilt on midagi sellist meelde jäänud,et kui on +40(või midagi sellist),siis saadab kohe otse politsei süsteemi ka pildi või teate koos pildiga.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Liikluskaameratest Eestis.
simp kirjutas:Kirs kirjutas:Spoiler
argoa kirjutas:Hmm, kas seda välku üldse valges märkab, pidi selline inimsilmale suht nähtamatau IR olema? Endal pole õnne olnud sealt pilti saada. Ja noh, tsikliga nagunii ei tööta...
Pilgutab valges ilusti
Need ümarad postid ka? AFAIK peaks need puhas IR olema ja nähtamatud. Kandilised kastid vilgutavad inimsilmale nähtaval lainel.
Ümaraid on meil kahes kohas, Tartu maantee põltsamaa ja Pärnu maanteel ca 30-40 km enne pärnut, 70 ala "kurvi peal".
Tallinn-Narva maanteel Rannul on ka üks.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
- Tsikkel: TDM850 '92
- Asukoht: Vembutembumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
piiks kirjutas:Mul ei ole küll kunagi ühegi tsikliga Eestis ükski kaamera sähvatanud. tsikliga sõites alati tõstan kiirust enne kaameraid nii +10 kuni +20 peale.
Tln - Rapla maanteel Saustinõmmes suunaga Tln poole saab selle kogemuse kätte. Juhtun sealt mitu korda nädalas sõitma. Algul oli igavesti lahe sealt kimada ja sähvakas saada aga siis hakkasin mõtlema et kui liialt irriteerida, äkki seepeale tahavad ka Eestis tagantpildistavaid kaameraid kasutama hakata. Nüüd enamasti võtan u. 93 peale kiiruse seal. Pealegi võtab see sähvatus pimedas silme eest sillerdama mõneks ajaks.
Kiivrikaamera kaader üleeilsest hommikust. See punane valgus siis kiiruskaamera sähvatus pimedas.
Mootorrattaid sisaldavate muusikavideote playlistid: https://www.youtube.com/channel/UCn4gSk ... /playlists
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Sain just ka jälle üle tüki aja autoga punast välku näha. Lähenesin 70 alas enamvähem reaalse 70-ga kaamerale, nähes peeglist, et tagant tulevad sinised vilkurid. Täpselt kaamera ees kimas kiirabi mööda ja saime mõlemad pildile. Kui nussima tahavad hakata, siis tõesta nüüd ära, et sa eesel ei ole. Loodetavasti oskavad sellised juhtumid siiski pikemalt torkimata maha kanda...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Ära põe, kaamera mõõdab ilusti mõlema auto kiiruse eraldi ära.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Nojah, seda putkat/posti kaameraks nimetada on tegelikult suht sama, nagu tänapäevast nutiplutitelefoni telefoniks. Kaamera on ainult jäädvustamiseks, mõõdab ikkagi radar ja korralduse jäädvustada annab arvuti, mis pildi üle 4G kohe ka serverisse läkitab. Ühe grupipildi puhul on natuke keeruline tagantjärele analüüsida, milline fikseeritud kiirus kellele omistada. Video korral oleks lihtsam. Või on teise sõidurea peale suunatud veel teinegi radar/kaamera komplekt?
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Spoiler
Lontrus kirjutas:piiks kirjutas:Mul ei ole küll kunagi ühegi tsikliga Eestis ükski kaamera sähvatanud. tsikliga sõites alati tõstan kiirust enne kaameraid nii +10 kuni +20 peale.
Tln - Rapla maanteel Saustinõmmes suunaga Tln poole saab selle kogemuse kätte. Algul oli igavesti lahe sealt kimada ja sähvakas saada aga siis hakkasin mõtlema et kui liialt irriteerida, äkki seepeale tahavad ka Eestis tagantpildistavaid kaameraid kasutama hakata.
Like. Hakkab mõistus tulema. "Tagantpildistajate" tekkimise eelduseks on piisav kliendibaas.

-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Black kirjutas:Või on teise sõidurea peale suunatud veel teinegi radar/kaamera komplekt?
Ma ei tea, kuidas nende "postkastidega" on aga need ümarad pikad tulbad, nn 360 kaamerad, mis mõlemas suunas mõõdavad-pildistavd on võimelised fikseerima üheaegselt kümnekonna erineva sõiduki kiiruse ja neid ka eraldi pildistama.
rannamees kirjutas:Like. Hakkab mõistus tulema. "Tagantpildistajate" tekkimise eelduseks on piisav kliendibaas.
Küsimus, miks meil tagant ei pildistata on nõue, et pildil peab olema nähtav korraga juhi nägu, sõiduki number ja üks maas oleva esitratas. Vähemalt nii selgitas mulle üks mees, kes on täpsemalt kursis nende seadmete hooldusega. Ma pole selle väite tõelevastavust kontrollinud. Oskab keegi kommenteerida?
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Black kirjutas:Nojah, seda putkat/posti kaameraks nimetada on tegelikult suht sama, nagu tänapäevast nutiplutitelefoni telefoniks. Kaamera on ainult jäädvustamiseks, mõõdab ikkagi radar ja korralduse jäädvustada annab arvuti, mis pildi üle 4G kohe ka serverisse läkitab. Ühe grupipildi puhul on natuke keeruline tagantjärele analüüsida, milline fikseeritud kiirus kellele omistada. Video korral oleks lihtsam. Või on teise sõidurea peale suunatud veel teinegi radar/kaamera komplekt?
Eesti kaamerad suudavad mitut sõidurada korraga mõõta (äkki oli kuni 4?) ja siis igast ületajast tehakse pilt. Kunagi ammu sai loetud artiklit selle kohta.
Lisaks, vahel need kaamerad teevad ka niisama välku. Olen näinud ühe korra sähvatust, kiirust ei ületanud, teadet ei tulnud.
EDIT: Eksisin, kuni 3 rada - https://www.mnt.ee/et/tee/kiiruskaamerad/mootemetoodika
Kiiruskaamera on võimeline mõõtma kuni kolmel kõrvuti asetseval sõidurajal liikuvate sõidukite kiirusi, kuid pilt tehakse alati kiiruseületajast. Kui kiiruseületajaid on mitu, tehakse pilt igast kiiruseületajast eraldi. Fotol tuvastatakse selgelt kiirust ületav sõiduk ükskõik millisel sõidurajal ta sõidab.
Re: Liikluskaameratest Eestis.
teoorias on kõik tore ja eks avalikkusele kannatab ajda igasugust uhket reklaam (või hirmu)juttu aga ma tahaksin reaalselt nö. oma silmaga seda näha kuidas mõni eesti mõõteputka võtab ja teeb 3 mõõtmist ja 3 pilti näiteks 3 sekundi sees ära erinevatest kõrvuti lähenevatest masinatest. ja fikseerib ka reaalselt õiged kiirused igaühe kohta ära oma tulemite peale. siis oleks see usutav..
minumeelest siin tulevad mängu teatud piirangud, mida on pisut raske ületada. kasvõi näiteks kaamera/pildistamine poole pealt. kui seal postide sees just ei ole ka 10 erinevat kaamerat, igaüks oma välguga jne.
ja tegelikult minu jaoks on natuke arusaamatu, mis loogika järgi see radar üldse töötab. näiteks mis hetkel täpselt ta otsustab kellegi kiiruse ära fikseerida ja pildi teha? kui ma kuskilt kaugelt lendan peale ületades aga olen juba radari mõõtepiirkonnas, kuid samaaegselt ka räigelt pidurdan ehk minu kiirus ei ole üheski hetkes muutumatu vaid on tugevalt langevas tempos siis mida täpsemalt radar selle peale "mõtleb", kaua ta mõõdab, kaua tal läheb fikseerimiseks, millal ta fikseerib või ei fikseerigi midagi ja lihtsalt võtab suurima nähtud numbri misiganes ajahetkel? kui ma lendan ületades peale ja sõidan mõnda aega radagi mõõtepiirkonnas selle ületava kiirusega, siis aga hoopis lisan veel kiirust olles endiselt mõõtealas..kas siis "mõõdetakse" lõpuni ja lukku pannakse suurim võimalik ehk mõõtealasse sisenemisest kuni postist möödumiseni või on kuskil mingil hetkel juba mingi kiirus fikseeritud ja lukku pandud nö. enne käskluse saatmist pilti teha?
Mac, mida sa selle maas oleva esirattaga mõtled või kuidas sellist asja tuvastatakse? :O Ühtlasi, mismoodi see juhi nägu saab nõue olla kui trahvid saadetakse nii ehk naa alati auto omanikule ja maksma pead need ära isegi siis kui ise viibisid samal ajal näiteks vanglas?
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
See 3 üheaegset pilti ei kõla sugugi ületamatuna. Aastat 5 tagasi vist juba testiti Hollandis kaamerasüsteemi, mis uutis fikseerida üheaegselt 28 rikkumist. Seal hulgas kiiruseid, suunatuleta reavahetusi, punase tulega ristmiku ületamisi ja mida veel.
Kui lendad radarisse väga suurelt muutuva kiirusega, kas siis pidurdades või kiirendades, siis radar näitu ette ei saa. On varasemast ajast isklik kogemus tee ääres mõõtvast politseist. Ette jäi see näit, mis oli kiiruseks, kui piduri vabastasin. Kuna kiirus oli suht suur, siis vabastasin piduri liiga vara. Tundus, et ratas juba seisab. Küsis küll, et palju kiirus enne pidurdamist oli. Kuna näha oli, et tulin veits kiiremini ja nina oli vasta maad. Point lihtsalt selles, et kiiruse arvutamiseks vaja teha mitu mõõtmist kaua laseri kiir jõuab sinuni ja siis tagasi. Kui aga vastuseks tuleb pidevalt muutuv kiirus, siis ei saa see asi omale näitu ette. Samas tehnika areneb pidevalt ja võibolla praeguseks on ka see probleem ületatud.
Spoiler
will111 kirjutas:teoorias on kõik tore ja eks avalikkusele kannatab ajda igasugust uhket reklaam (või hirmu)juttu aga ma tahaksin reaalselt nö. oma silmaga seda näha kuidas mõni eesti mõõteputka võtab ja teeb 3 mõõtmist ja 3 pilti näiteks 3 sekundi sees ära erinevatest kõrvuti lähenevatest masinatest. ja fikseerib ka reaalselt õiged kiirused igaühe kohta ära oma tulemite peale. siis oleks see usutav..
minumeelest siin tulevad mängu teatud piirangud, mida on pisut raske ületada. kasvõi näiteks kaamera/pildistamine poole pealt. kui seal postide sees just ei ole ka 10 erinevat kaamerat, igaüks oma välguga jne.ja tegelikult minu jaoks on natuke arusaamatu, mis loogika järgi see radar üldse töötab. näiteks mis hetkel täpselt ta otsustab kellegi kiiruse ära fikseerida ja pildi teha? kui ma kuskilt kaugelt lendan peale ületades aga olen juba radari mõõtepiirkonnas, kuid samaaegselt ka räigelt pidurdan ehk minu kiirus ei ole üheski hetkes muutumatu vaid on tugevalt langevas tempos siis mida täpsemalt radar selle peale "mõtleb", kaua ta mõõdab, kaua tal läheb fikseerimiseks, millal ta fikseerib või ei fikseerigi midagi ja lihtsalt võtab suurima nähtud numbri misiganes ajahetkel? kui ma lendan ületades peale ja sõidan mõnda aega radagi mõõtepiirkonnas selle ületava kiirusega, siis aga hoopis lisan veel kiirust olles endiselt mõõtealas..kas siis "mõõdetakse" lõpuni ja lukku pannakse suurim võimalik ehk mõõtealasse sisenemisest kuni postist möödumiseni või on kuskil mingil hetkel juba mingi kiirus fikseeritud ja lukku pandud nö. enne käskluse saatmist pilti teha?
Mac, mida sa selle maas oleva esirattaga mõtled või kuidas sellist asja tuvastatakse? :O Ühtlasi, mismoodi see juhi nägu saab nõue olla kui trahvid saadetakse nii ehk naa alati auto omanikule ja maksma pead need ära isegi siis kui ise viibisid samal ajal näiteks vanglas?
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Re: Liikluskaameratest Eestis.
3 üheaegset pilti ei ole kindlasti ületamatu aga sõltub ikkagi sellest ka, mis seal postikeste sees siis täpselt on (tehnilise võimekuse ja muude asjade poolest) ja kuidas see kõik täpselt käib. lõppude lõpuks on ju tegu siiski mingi tegevustejadaga. lihtsalt objekti kiiruse mõõtmisest üksi ei piisa. tuleb processida, välkusid välgutada, jäädvustada. ja nagu näha kulub ka kiiruse fikseerimise enese peale radaril siiski mingi aeg.
ma eeldan siis, et postiradarid suudavad mõõta mitme kiirega korraga, erinevaid objekte ja tänu sellele fikseerida paralleelselt mitut kiirust. pildistama siiski peab vist üks ja sama kaamera
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Doppleri radarile pole mitme objekti korraga mõõtmiseks "mitut kiirt" vaja, ega ka praktiliselt mingit aega - lihtsalt kiirgab oma baassageduse välja ja siis analüüsib seda, mis tagasi tuli. Vbl seadus sätestab mingi miinimumaja, aga tehniliselt on see tühiselt väike. Ma ei tea, kuidas pildistamine ja hilisem kiiruste sõidukitele külge kleepimine käib, aga kui ma ise peaks seda tegema, siis laseks kaameral radarist mitut kiirust nähes kaks pauku järjest teha, sõidukite nihke järgi on kenasti näha, kes võitis.
Politsei föönid on tänapäeval vist enamasti laseriga, see on täiesti teistsugune tehnoloogia.
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Kuskil siin eespool oli juttu et eestis kaamerad ei tee pilti eest, teevad küll ise olen mõelnud et huvitav kas mul on nii laiad õlad et annavad auto mõõdu välja
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Minul jääb number küljelt nähtamatuks, kohvrid varjavad. Kui vaja saab ka lipud panna ja siis peab kaamera täpselt tagant fikseerima. Lisaks olen seljakotti dresseerinud kätt seljataha sirutama, katab kindaga kinni
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Politsei ka vist eest ei mõõda. Tuli üks eile vastu Padise-Madise lõigul, aga otsa ringi ei pööranud
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Tohoh, seal pole ma veel kunagi polotseid näinud :O kiirust oli ikka piisavalt, et nad oleksid võinud otsa pöörama hakata? Variant on ka, et seal ei viitsita väga reageerida kui ei ole vähemalt 30 üle Kätte saamise lootus kui selline on ka muidugi täiesti null sest selle lõigu sadamani välja saab juba suvalise 600se baigiga sõita keskmise kiirusega 200+ ära. Ma ei tea palju need mendimasinad välja jooksevad aga selge on see, et antud teelõigul nende autodega baigile järgi ei lähe. Juba ringi pöörates ja uuesti kiirendama hakates oled poolekilomeetriga maha jäänud.
Re: Liikluskaameratest Eestis.
will111 kirjutas:Tohoh, seal pole ma veel kunagi polotseid näinud :O kiirust oli ikka piisavalt, et nad oleksid võinud otsa pöörama hakata? Variant on ka, et seal ei viitsita väga reageerida kui ei ole vähemalt 30 üle
Kätte saamise lootus kui selline on ka muidugi täiesti null sest selle lõigu sadamani välja saab juba suvalise 600se baigiga sõita keskmise kiirusega 200+ ära. Ma ei tea palju need mendimasinad välja jooksevad aga selge on see, et antud teelõigul nende autodega baigile järgi ei lähe. Juba ringi pöörates ja uuesti kiirendama hakates oled poolekilomeetriga maha jäänud.
Ma kahtlustasin ka, et nad lihtsalt ei viitsinud oma bussi ümber hakata keerama, kuna kiirus oli korralik
Või siis nad olid kahekesi lihtsalt nv sõidul ilma nautimas
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Ah bussiga, no siis on selge. See oleks ju kaotatud lahing juba enne kui püssid paukuma pannakse.
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 19 Okt 2012, 20:29
- Asukoht: 5O4633O
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
will111 kirjutas:Ah bussiga, no siis on selge. See oleks ju kaotatud lahing juba enne kui püssid paukuma pannakse.
Ennegi bussiga kõvamehi "maha sõidetud".
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 26 Juul 2012, 18:24
- Tsikkel: Honda CBR1000RR 2004
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Kah paar sõna sekka.
Nende uute ümmarguste kohta ei tea, aga need kastid mõõdavad ja teevad täiesti vabalt ka kahest autost korraga pildi. Täitsa reaalselt (umbes 4 aastat tagasi) kogemus olemas, kus tegi pildi ja samal hetkel teine vend sõitis mööda. Mõlemad ületasid kiirust, möödasõitja siis ikka rohkem. Pildil mõlemate kiirused ilusti välja toodud. Vastava kiirustega teated ka läksid täiesti õieti teele.
Millal mõõdab - mõõdab praktiliselt samal hetkel, kui pilti teeb. Vahel tahaks kohe mõnest vennast üle sõita, kes juba pool kilomeetrit enne kaamerat igaks juhuks 70ne peale laseb. See mõõtmise hetk ja pildi tegemise hetk peavad juba seaduse järgi samal ajal toimuma. Muidu saaks näiteks kino, et tuled miski 120+ ja siis lööd pidur põhja ja kaamera ette jõudes lükkad autot käe kõrval. Kui nüüd mõõtmine toimuks kõvasti enne, siis saaksid pildi, kus lükkad autot käekõrval 120+ kmh.
Ratta seljas olen näinud välku ühe korra, siis kui oli kollane vest seljas. Aga mingit kindlat loogikat ei ole veel suutnud tuvastada. Mingi nähtavuse/peegeldamise teema peaks olema jah.
Re: Liikluskaameratest Eestis.
helkur on selle teema nimi
aga et mõõdab samal hetkel kui pildistab...no jah, protsessi mõttes on see loogiline. kuid pilti ju väga kaugelt need asjad ka teha ei saa, ma pakun, et mõõta oskab kaugemalt. sel juhul tegelikult kast ootab ja prognoosib mõõdetu põhjal masina pildistamisalasse jõudmist ning fikseerib mõõdetud kiiruse alles sel hetkel, mitte varem.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Liikluskaameratest Eestis.
"Politsei uued mobiilsed kiiruskaamerad suudavad püüda ka juba kaamerast möödunud juhte"
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Macintosh kirjutas:"Politsei uued mobiilsed kiiruskaamerad suudavad püüda ka juba kaamerast möödunud juhte"
Kohe tõmmatakse käima "kuni 250kmh" teema üle
Aga ilmselt siis saab hakata antud kaameratega ka mootorrattaid pildistama nagu aru saan. Onud istuvad ise eemal autos joovad kohvi ja kaamera teeb oma tööd mujal.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
ka praegused kaamerad "suudavad" tagantpoolt pilti teha. Siin räägitakse puhtalt tehnilisest võimekusest, mitte reaalsetest tegudest
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
Kui onud liiga kaugele istuma lähevad, pannakse need kiirelt tee äärest rotti. Kui muud ei saa, siis korraliku statiivi ikka.
Huvitav, kuidas eemalduva auto juhi pildistamine lahendatud on? Igaks juhuks kõikidest pilt või pole see sel juhul oluline?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.