Trahv Ungarist/ trahv välismaalt
Re: Trahv Ungarist/ trahv välismaalt
Eks nad ole arvestanud seda nii, et juhid justkui peaksid oma kiiruse ära muutma juba enne piirangu algust ja mitte hakkama kiirendama enne piirangu lõppu. Mida see reaalselt kaasa toob endaga on suure tõenäosusega olukord, kus tekivad vennikesed, kes esiteks terves 90 alas sõidavad "igask juhuks umbes 85ga" ehk siis tegeliku kiirusega ligikaudu 80, nähes eemalt märki pidurdavad varakult enne seda 60 või 40 peale ja alles peale piiranguala lõppu hakkavad eriti uimaselt umbes 80 tagasi koguma, arvates, et nii on sitaks ökonoomne ja muidu eriti hea ning trahvi ei saa. ja kuna neist tegelastest nüüd enam hästi mööda sõita ka ei saa siis hakkavad niimoodi sõitma terved kolonnid ja keskmine kiirus langeb oluliselt kõigil, sealhulgas kõigil neil, kellel see varemalt oli mõõdetaval lõigul vb ainult paari kuni 5kmh jagu üle. "positiivne" pool on vist see, et selliseid tegelasi oli nagunii juba varemgi ning eriti just seal leedus on teed kohe ekstra ehitatud selliseks, et sa jumala eest neist mõõdasõitu teha ei saaks.
Eks näis, kohe on poola minek, jäävad kõik need alad teepeale jälle. Saab kohe näha, mis seal kah toimub
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.