Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ? → Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?

Kasutaja avatar

oopisteinepoiss
Mode
Postitusi: 46
Liitunud: 19 Mai 2018, 17:48
Tsikkel: Hornet, R1
Asukoht: Tööl
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?

Lugemata postitus Postitas oopisteinepoiss »

franz125 kirjutas:

Võimsust Sv-l on jah rohkem aga väänamist on VTX-l 163Nm SV 102-e vastu..

Ma ei ole sellest pöördemomendi "uhkusest" päris hästi siiani aru saanud. Võimsus, ehk ajaühikus tehtava töö hulk, on pöördemomendi ja pöörlemissageduse korrutis. Lihtsustatult on süsteem lineaarne, mis tähendab, et sama võimsuse aga erineva pöördemomendiga masinad "käivad edasi" sama moodi. Ühel juhul "käib edasi" üks masin alt pisut paremini kui ülevalt ja vastupidi. Jah, paigalseisust startides saab üks väikese eelise aga sõites vahet ei ole. Eks me ju valimegi endale masina "iseloomu" järgi.

Täisgaasiga kiirendades tuleb pisikesest mootorist (62Nm, pöördeid palju) piisavalt "pauku", et suurema (100Nm) mootoriga masinad järgi ei jõua, kui pöörded näiteks üle 6k rpm ei lähe.

Kas see on selline:" Mul on suurem kui SUL!", kompleks?

Aga pisutki teemasse:

  1. https://www.infineuminsight.com/insight ... otorcycles - Heitgaaside normidesse mahtumine(eeldusel, et valetad numbrid natukene ilusamaks)
  2. https://www.witpress.com/Secure/elibrar ... 054FU1.pdf - Kui paljud tsiklite omanikud OEM väljalaset kasutavad?
  3. https://www.revzilla.com/common-tread/s ... n-10-years - Ära osta mootorrattaid juurde. Hakka hoopis olemasoleva(te) müügile mõtlema

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”