Biolisandiga kütus

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas pühak »

urmas66 kirjutas:
Spoiler
pühak kirjutas:

76 täpne marginimi oli A-76. Sellega sõites ei saanud vähemalt Lada ega uute Mossede ja Volgadega üldse eriti gaasi anda, kohe hakkas detoneerima ja laiali lendamise oht oli suur. A-76-ga sõideti küll, aga kas siis piisavalt lahjade autodega või deforsseeriti mootorit, et laiali ei laseks. Süüte hilisemaks keeramine aitas ka natuke, aga kõik need meetodid tegelikult muutsid auto lahjemaks, seega liiga madal oktaanarv on jälle saadanast. Liiga kõrge oktaanarv jälle teeb mineku lihtsalt kehvemaks. Need mootorid, millele on kõrgem oktaanarv ette nähtud, on ise võimsamad ja kõrgem oktaanarv lihtsalt annab võimaluse seda võimsust kasutada.

Mootorid Mossede ja GAZ-24 peal olid tehasest nii 76 kui 93 jaoks, sapakas oli ainult 76-le ja Žigulliga ilma deforseerimata 76-ga sõita ei saanud.Lihtsalt see oleks olenud sirge mootori lõhkumine. Lisati plokikaanele kahe tihendi vahele leht või pandi lühemad küünlad või pandi pikematele küünaldele puks vahele. Küünaldega oli selline lihtsam ja igamehe tehtav töö,mis aga ei olnud parim lahendus.Plokikaane tõstmine andis igati normaalse tulemuse ja mootor küll tuntavalt lahjemaks ei muutunud.

Mul isal oli sigullil 2mm leht vahel ja sõitis 76-ga. Kui auto Tallinnas sigulli esinduses kapremondis käis, võeti tal see vaheleht ära, et esindus sellist asja ei pane. Siis keeras lihtsalt süüdet hilisemaks ja sõitis ikka 76-ga, ainult gaasi ei tohtinud põhja vajutada, muidu hakkas kohe lagisema. Esimesel võimalusel sai uus vaheleht pandud, vana alumiiniumleht oli 200 tuhande kilomeetriga servast omajagu ära põlenud. Uus leht sai vaskplekist.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”