Keti hooldus ja eluiga

Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 710
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas romulus »

Oma keti loo kohta saan lisada, et kasutan teise ratta esihammakat, et suuremat esihammakat saada (+1, minu mudelile +1 versiooni ei tehta). Sellel on veidi (2mm) teine offset, kui originaalil. Ehk siis hambad on 2mm väljaspool. Sama varianti kasutatakse XRVdel päris palju ja pole varem kuulnud probleeme sellest. Samas võtsin täna hammaka maha ja on näha, et kett hõõrub vastu hammaste välimist poolt, seestpoolt nagu ei käigi vastu. Ehk siis ei teagi nüüd, on see väike läbisõit JT kvaliteedi tõttu, kruusateede tõttu, või vale offseti tõttu. Netiavarustes otsides leiab kirumist JT kettide kohta (sama iga teise tootja kohta) ning samas kasutatakse mu rattal täpselt sama vale offsetiga hammakat.

Uurisin ketti ka ja eeldaks, et kui offsetist tulenevas "murdmises" on asi, siis oleks pikipidi mingi lõtk, aga no ei ole. Nagu raud oleks ikkagi veninud.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”