LC4 mootoris kolin - kuulake videost ja andke arvamusi
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: LC4 mootoris kolin - kuulake videost ja andke arvamusi
morse kirjutas:Spoiler
Snowhite kirjutas:Tere.
kui tasapisi pöördeid tõstes ära kaob, siis võiks olla kuidagi ketipingutiga seotud - aga selle sellise "lodeva" plagina/kolina põhjused tavaliselt midagi head ei ole.
Lisaks - kulunud (pikemalt kasutatud) lc4 sisse on mõistlik valada vähegi soojemates tingimustes alati 10W60 õli ja vahetama peaksid seda siiski pärast suuremaid koormuseid tihemini kui 7000km.
Nüüd on muidugi seis selline, et mõistlik on lihtsalt lauale tõsta ja laiali võtta.Mul on jah see kehvemat tüüpi kolin.
Õli ma loomulikult 7K tagant ei vaheta. Enne sõitu oli õli teinud alla 3K, nüüd u. 3.5K. Ja kui mootor korras oleks, siis hakkakski juba vahetama. Välp on 5K.
3000 km sõitnud 10W50 õli (sellest suure osa kergemas vormis maanteel ja teise osa karmimas vormis metsas ja kruusal) ei tohiks küll põhjuseks olla... Või on ADV tehasevälp luul ja peaks vahetama 2500km tagant? Selge on see, et 2000km juures oli õli veel ilus roosa. Aga nüüd on must tökat...
Kui 1000EUR-iga arvestad, siis saad ilusa kokku üldjuhul. ja kui on suurem kahjustus, siis selle raha eest saab ka uue kone asemele talle.
Olenevalt õlivahetustest ja kasutuse intensiivsusest on nende vanatüübi eluiga 40-60 tuh tavaliselt. Siis on vaja sisus päris palju tükke vahetada.
PS. Õlivahetusvälp oleneb väga sõitmise iseloomust. Mnt 90-ga võid sõita hea õliga vabalt 10 tuh km.
Aga sama mnt peal selle mootoriga 130-150 sõites oleks vaja kindlasti juba 5 pealt uut ja head.
Kuumast peast metsavahel puurimine on päris korralik koormus, võimalik, et ka keemised jms. Siis võiks ikka tihemini veel vahetust ette võtta.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.